استاندار فارس:

مدیران باید حتما ارتباط نزدیک با مردم داشته باشند

۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۲:۰۲:۳۸
کد خبر: ۹۸۸۲۳۴
مدیران باید حتما ارتباط نزدیک با مردم داشته باشند
سیاه نمایی و تخریب عملکرد دولت در جامعه موجب کاهش اعتماد عمومی می گردد که لازم است مدیران خدمات دولت و نظام را به اطلاع مردم برسانند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در کارگروه توسعه مدیریت استانداری با بیان این که تکریم و احترام مردم باید به صورت ویژه مورد توجه مدیران قرار داشته باشد.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با اشاره به این که اقدامات دولت در سال 98 مطلوب بوده است، افزود: تامین حقوق و مزایای کارکنان، فعالیت های عمرانی و اقتصادی بی سابقه به ویژه در حوزه هایی مانند آبرسانی ، گازرسانی و افزایش ضریب نفوذ اینترنت و ... در شرایط تنگناهای شدید مالی صورت گرفته است که تاکنون به خوبی برای جامعه تبیین و ارائه نشده است.
وی خواستار توجه مدیران استانداری فارس به برنامه ریزی های کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت و ارزیابی های مستمر برای سنجش میزان پیشرفت فعالیت ها شد و ادامه داد: مشورت با کارشناسان باید به صورت جدی در دستور کار مدیران باشد زیرا هرگاه تصمیمات خود را با مشورت و همفکری متخصصان و کارشناسان می گیریم نتایج مثبتی به دست می آوریم.
استاندار فارس با بیان این که رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر شعارهای اقتصادی را درابتدای هر سال انتخاب می نمایند و در سال جاری نیز عنوان جهش تولید را برگزیده اند، گفت: با توجه به زیرساخت ها و بسترهایی که در سال 98 در استان فارس ایجاد شده است، انشاالله در زمینه تحقق شعار جهش تولید موفق خواهیم شد.
دکتر رحیمی با تصریح به این که رسالت اصلی در زمینه جهش تولید بر عهده بخش خصوصی قرار دارد، اظهارداشت: وظیفه دولت در زمینه جهش تولید حمایت و تسهیل سازی فعالیت های بخش خصوصی است و بانک ها نیز به عنوان یکی از اضلاع جهش تولید باید با سوق دادن اعتبارات به سمت تولید، نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
نماینده عالی دولت در استان فارس ادامه داد: سرمایه انسانی برای کشور دارای اهمیت بسیار زیادی است و در استانداری فارس نیز باید در چارچوب دستورالعمل های بهداشتی از سلامتی همه کارکنان با کمال دقت محافظت شود استاندار فارس ادامه داد: مدیران نباید به صورت منفعل و دنباله رو، تابع شرایط و اتفاقات باشند بلکه باید با آمادگی کامل هدایت شرایط را بر عهده بگیرند و حاکم بر شرایط باشند.
در پایان ایشان با بیان این که در سال 99 با شرایط جدیدی در کشور روبرو هستیم، افزود: شیوع ویروس کرونا و شرایط متفاوت بین المللی، وضعیت جدیدی را برای کشور ایجاد کرده است که باید با برنامه ریزی دقیق با این شرایط روبرو شویم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز