فرماندار ویژه لارستان:

حمایت از اقشار آسیب پذیر ضروری است

۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۹:۵۲:۱۵
کد خبر: ۹۹۰۰۷۸
حمایت از اقشار آسیب پذیر ضروری است
فرماندار ویژه لارستان گفت: اقشار آسیب پذیر جامعه بخصوص کسانیکه بدلیل از دست دادن کسب و کار خویش در این مدت آسیب دیدند، باید حمایت شوند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس؛ جلیل حسنی در اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد رزمایش همدلی شهرستان لارستان در سخنانی ضمن تبریک سال نو، سال جهش تولید و تبریک اعیاد شعبانیه در سخنانی اظهار داشت: بعد از شیوع ویروس کرونا که بحران شدید زیستی و بهداشتی در جهان و کشور ایجاد گردید، پیش بینی می شد که اگر خوب مدیریت نشود، به یک بحران اجتماعی تبدیل می شود که در ادامه لطمات زیادی به مردم و به ویژه اقتصاد کشور وارد می‌شود، اما خدا را شکر به دلیل همبستگی، همدلی و فرهنگ غنی که نشات گرفته از اعتقادات دینی مردم و همچنین پیوستگی و همدلی که بین مردم و مسئولان وجود دارد، به خوبی مدیریت می شود.
 وی تصریح کرد: همیشه موقعی که کشور دچار بحران جدی می گردد، با رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری و هماهنگی خوبی که بین ارگان‌های مختلف با مردم ایجاد می‌شود، خدا را شکر حوزه اجتماعی و تاب‌آوری اقتصادی را بهبود می‌بخشد.
فرماندار ویژه لارستان در ادامه با بیان اینکه، اقشار آسیب پذیر جامعه بخصوص کسانیکه بدلیل از دست دادن کسب و کار خویش در این مدت آسیب دیدند، باید حمایت شوند، تاکید کرد: در بحث تولید و توزیع محلول و مواد ضدعفونی کننده سطوح و دست و تهیه اقلام معیشتی با سرعت عملی که در شهرستان ایجاد شد وضعیت خوبی رقم خورد لذا جا دارد از همه کسانی که در این راستا کمک کردند به ویژه خیرین عزیز تقدیر و تشکر نماییم.
 حسنی همچنین ضمن ارج نهادن به کادر بهداشتی، درمانی و پرستاری اظهارکرد: در راستای توزیع اقلام بهداشتی، بسیج مردمی سریعا وارد عمل شد و آن را به خوبی در بین مردم کرد که این ساماندهی و همدلی و همراهی و انسجام باید در شهرستان همچنان تداوم داشته باشد تا از این گردنه سخت عبور کنیم.
وی تاکید کرد: اگر ما انسجام مدیریتی، هم افزایی و همکاری کامل داشته و مدیریت تعارضی نداشته باشیم، مطمئنا خدمات رسانی بهتر و مفیدتر خواهد بود.
 نماینده عالی دولت در لارستان در ادامه به اجرای رزمایش همدلی در شهرستان اشاره کرد و گفت: در راستای اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در سخنان اخیرشان مبنی بر یاری کردن نیازمندان و مستمندان در ماه مبارک رمضان، می بایست متناسب با وضعیت شهرستان برنامه های منسجم و قابل قبولی را اجرا و عملیاتی کنیم.
معاون استاندار فارس گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل های خوبی که در ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان است، بخوبی می تواند از عهده این کار برآید و می تواند متناسب با وضعیت شهرستان جامه عمل بپوشاند کما اینکه در سطح کشور نیز فرمانده سپاه کشور اعلام آمادگی کرده است و یقین داریم که بسیج نیز برنامه‌های خوبی را ارائه خواهند کرد.
حسنی با بیان اینکه بهترین مکان رزمایش مساجد می باشد، افزود: نیروهای بسیج می توانند با یک فراخوان، کمک های نقدی و غیر نقدی مردم و خیرین عزیز را در محل مساجد جمع آوری و سریعاً در ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان مستمندان توزیع کنند.
 وی در پایان از همه مردم عزیز و نیکوکار و خیرین عزیز شهرستان خواست که همچون گذشته در این کار خداپسندانه مشارکت و همراهی جدی داشته باشند.
پیش از این نیز حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لارستان، سرهنگ جاهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان، حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمد رمضانی مدیریت حوزه علمیه لارستان و دیگر مسئولین و خیرین نیز پیشنهادها و راهکارهای لازم را در خصوص برنامه های ستاد رزمایش همدلی شهرستان مطرح کردند.
 در پایان نیز مقرر شد مساجد به عنوان محل قرارگاه این رزمایش با همکاری ائمه محترم جماعت و هیئت امناء مساجد، کمک های نقدی و غیر نقدی همشهریان عزیز را جمع آوری و سپس توسط نیروهای بسیج در ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع گردد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز