مدیر روابط عمومی تامین اجتماعی فارس:

طرح تحویل داروی بیماران مزمن درب منزل بیمار موسوم به طرح(( تبسم)) آغاز شد

۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۷:۰۲:۲۸
کد خبر: ۹۹۲۱۳۸
طرح تحویل داروی بیماران مزمن درب منزل بیمار موسوم به طرح(( تبسم)) آغاز شد
مدیر روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی استان فارس گفت: طرح تحویل داروی بیماران مزمن درب منزل بیمار موسوم به طرح(( تبسم)) توسط مدیریت درمان تامین اجتماعی استان فارس آغاز شد.
به گزارش خبرنگار برنا ازفارس، مسعود عطایی ضمن اعلام آغاز این طرح اظهارداشت: به موجب تفاهم نامه منعقده میان مدیر درمان تأمین اجتماعی استان فارس و مدیر کلشرکت پست استان و هم‌زمان با هفته سلامت مقرر گردید ،به منظور کاهش تردد افراد دارای بیماری زمینه ای و در نتیجه کاهش افراد مبتلا به بیماری کرونا ، سهمیه‌ ماهیانه داروی بیماران مزمن نظیر بیماران دیابتی و قلبی عروقی، اعصاب و روان .....توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران درب منزل بیمار ، تحویل گردد.
وی اضافه کرد: در این طرح داروی بیماران مزمن مراکز ملکی سازمان تأمین اجتماعی تماماً رایگان و به میزان مصرف یک ماه بیمار در نظر گرفته شده است.
مدیر روابط عمومی تامین اجتماعی فارسافزود: در این طرح پزشک مرکز درمانی بر اساس اطلاعات بیماران مزمن با آنها تماس گرفته و پس از اطمینان از وضعیت بیماری و اینکه نیاز به معاینه حضوری ندارد دستور تجویز دارو را صادر می‌ نماید. 
عطایی ابراز داشت:داروهای بیماران با درج میزان و نحوه مصرف و تصویر دستورات پزشک توسط پست به بیماران تنها با دریافت هزینه پستی به مبلغ     116400  از بیمار تحویل داده می‌شود .
وی تصریح کرد: بدیهی است در شهرستان‌ها و حتی مکان‌هایی دور از مراکز درمانی نیز این مبلغ افزایش نخواهد یافت. چنانچه بیماران مزمن تمایل داشته باشند معاینه حضوری شده و داروهای خود را در محل مراکز درمانی دریافت دارند از ارسال دارو به ایشان خودداری شده و طبق تمایل بیمار رفتار خواهد شد. 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز