پرونده باند سارقان حرفه‌ای با کشف ۱۰۰ فقره سرقت بسته شد/ کشف ۴ میلیارد اموال مسورقه

۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۳:۱۸
کد خبر: ۹۹۳۱۷۱
پرونده باند سارقان حرفه‌ای با کشف ۱۰۰  فقره سرقت بسته شد/ کشف ۴ میلیارد اموال مسورقه
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از شناسایی و دستگیری باند 7 نفره سارقان حرفه ای با 100 فقره سرقت و کشف 4 میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "فرج شجاعی"اظهارداشت: در پی افزایش سرقت‌های درون خودرو و اماکن خصوصی در برخی از مناطق شهر شیراز، تیم ویژه ای از ماموران پلیس تشکیل و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری "12 فخرآباد" شهرستان شیراز با انجام اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی نامحسوس و هدفمند، اعضای باند 7 نفره سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در یک عملیات ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
سرهنگ "شجاعی" با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در تحقیقات فنی پلیس به 100 فقره سرقت درون خودرو و قطعات و اماکن خصوصی اعتراف کردند، گفت: تا کنون 30 نفر از شکات شناسایی و اموال مسورقه تحویل آنان شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعداد زیادی اموال مسروقه کشف شده است، عنوان داشت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 4 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.
وی از افزایش 74 درصدی کشف جرایم سرقت از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: در این بازه زمانی با همکاری پلیس آگاهی و در راستای ضریب امنیتی شهروندان، دستگیری سارقان 22 درصد افزایش یافته است.
سرهنگ "شجاعی" با بیان اینکه برخورد با پدیده سرقت از دغدغه‌ها و اولویت اصلی این فرماندهی است، تصریح کرد: موفقیت پلیس در این خصوص نتیجه تلاش شبانه روزی عوامل انتظامی و همکاری تنگاتنگ شهروندان با نیروی انتظامی است و مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به 110 یا به نزدیکترین پایگاه پلیس اطلاع دهند.
نظر شما