مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس:

آثار سوسن طاقدیس شناسنامه آشکاری را با خود همراه دارد

۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۷:۵۲
کد خبر: ۹۹۳۲۷۴
آثار سوسن طاقدیس شناسنامه آشکاری را با خود همراه دارد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در پیامی با اشاره به اینکه آثار سوسن طاقدیس شناسنامه آشکاری را با خود همراه دارد؛ درگذشت این نویسنده نام‌آشنای شیرازی را تسلیت گفت.
به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، صابر سهرابی در پیامی درگذشت سوسن طاقدیس، نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوانِ اهل شیراز را که فعالیت داستان‌نویسی حرفه‌ای خود را با نوشتن داستان در کیهان بچه‌ها آغاز کرد، به جامعه فرهنگی و به‌ویژه خانواده ایشان تسلیت گفت.
در پیام تسلیت صابر سهرابی آمده است: هرگاه آثار مرحومه طاقدیس را می‌خوانیم، بر این باوریم که ادبیات حوزه کودک و نوجوان ایشان دارای تاثیرات قابل توجهی در حوزه فرهنگ داشته و شناسنامه آشکاری را با خود همراه دارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در پیام خود با ابراز اندوه از فقدان نویسندگانی از این دست که آثار متعددی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان به بازار نشر ارائه داده‌اند، عنوان کرد: آثار و فعالیت‌های فرهنگی او مایه بسی مباهات و افتخار می‌باشد، چرا که عمر پربار خود را در راه خدمت به فرهنگ و ادب این سرزمین صرف کرد و افتخارات متعددی از جمله جایزه کتاب سال و جایزه پروین اعتصامی، برای «کتاب‌های قدم یازدهم» و «شما یک دماغ زرد ندیدید؟» کسب کرده است.
سهرابی در پایان تاکید کرد: جای خالی اینگونه بانوان ادیب و فرزانه برای همیشه در شیراز و فارس احساس می‌شود و این فقدان را به بازماندگان، جامعه فرهنگیان و هنرمندان، شاعران، نویسندگان تسلیت عرض می‌دارم و از خدای متعال می‌خواهم روحش قرین آمرزش و آرامش ابدی باشد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز