رییس پلیس راهور استان فارس:

آغاز به کار مراکز تعویض پلاک در استان فارس

۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۲:۵۱
کد خبر: ۹۹۳۶۱۹
آغاز به کار مراکز تعویض پلاک در استان فارس
رییس پلیس راهور استان گفت: شیوع بیماری کرونا، مراکز تعویض پلاک استان را از ۱۷ اسفند ۹۸ تعطیل کرد که خدمات‌دهی این مراکز از شنبه ششم اردیبهشت ۹۹ با تمهیداتی از سرگرفته شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،سرهنگ "مصطفی عباسی"اظهارداشت: مراکز تعویض پلاک استان فارس از صبح ششم اردیبهشت ۹۹ بازگشایی شده و با توجه به پلاک زوج و فرد خودرو، به شهروندان خدمات ارایه خواهند کرد.
وی ادامه داد: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در این مراکز، خدمات در روزهای زوج به خودروهایی که رقم آخر عدد سه رقمی پلاک آنها زوج و روزهای فرد نیز به خودروهایی که رقم آخر سه رقمی پلاک آنها فرد باشد ارایه خواهد شد.
سرهنگ "عباسی" تصریح کرد:  ۲۲ مرکز تعویض پلاک در فارس و در شیراز ۲ مرکز که یکی در بلوار امیرکبیر و مرکز شماره ۲ واقع در بلوار ولایت این شهر فعالیت می کنند.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: مراجعین امروز مراکز تعویض پلاک این استان زیاد بود که برای جلوگیری از ازدحام بیش از حد به دلیل تعطیلی چند هفته‌ای، این مراکز تمهیداتی از جمله کنترل و اعمال فاصله‌گذاری اندیشیده شده است.
رییس پلیس راهور استان ابراز داشت: ساعت کاری مراکز تعویض پلاک سراسر استان فارس از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۷ صبح آغاز  می شود و تا ساعت ۱۴ هر روز ادامه دارد که البته ساعت پایان کار این مراکز در روزهای پنجشنبه ساعت ۱۲ ظهر خواهد بود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز