بیانیه مجمع جوانان استان فارس در تاکید بر لزوم لغو تحریم‌ها

۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۰۸:۳۳:۵۸
کد خبر: ۹۹۵۰۱۸
بیانیه مجمع جوانان استان فارس در تاکید بر لزوم لغو تحریم‌ها
مجمع جوانان استان فارس، با صدور بیانیه‌ای، خطاب به نهادها و سازمان‌های بین‌المللی، خواستار همکاری آنان در راستای رفع تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران شدند.
به گزارش خبرگزاری بنرا ازفارس،مجمع جوانان استان فارس به نمایندگی از سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان این استان، در بیانیه‌ای مشترک که نسخه‌ای از آن در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است؛ از مسئولان و تصمیم‌گیران نهادها و سازمان‌های بین‌المللی درخواست کردند که با استفاده از ظرفیت‌های موجود، در راستای رفع تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران، تلاش کنند.
متن کامل این بیانیه چنین است؛
" به نام خداوند بخشنده مهربان
زمانی که شیخ مصلح الدین سعدی شیرازی با اعجاز در سخن از محنت مشترک بنی آدم گفت، کسی گمان نمی‌کرد  قرنها بعد این سخن به دلیل تصمیمات سنگدلانه برخی افراد، عده‌ای انسان بی گناه به دلیل ناتوانی در دستیابی به منابع پزشکی جان خود را از دست دهند. شیوع بیماری کووئید ۱۹ آزمون مناسبی برای سنجش میزان اعتقاد دولت ها و دولتمردان کشورهای مختلف جهان به نوع دوستی و اقدامات بشردوستانه است،اما در شرایطی که تحریم‌های ظالمانه آمریکا و دنباله روی ذلیلانه ی غرب.
کادر درمان و مردم مظلوم کشورمان را بیش از هر زمانی در دستیابی به منابع بشردوستانه، کمک‌های جهانی، اقلام پزشکی، حیاتی و... محروم ساخته است، و اگر نبود غیرت و همت و تخصص کادر درمانی کشور که بهتر از هر کشور غربی عمل کرده و انسان دوستی و میهن پرستی را با تاسی به آیین اسلام معنایی دیگر نمودند جان هزاران انسان به مخاطره می‌افتاد.
در این وانفسا نقش‌آفرینی نهادها و سازمانهای بین المللی در راستای تلاش برای از بین بردن آثار سوء این تحریم ها و تصمیمات، بیش از هر زمانی ضمن اثرگذاری می‌تواند در تاریخ ثبت و ضبط شود.
لذا مجمع جوانان فارس به نمایندگی از یکصد و سی سازمان مردم نهاد جوانان این استان، به عنوان تشکل‌هایی غیر سیاسی با ماموریت‌های اجتماعی، از سازمان‌ها، نهادهای بین‌المللی و همچنین فعالان اجتماعی سراسر دنیا درخواست می کند تا از تمام ظرفیت‌های خود برای لغو این تحریم ها استفاده کنند.
بی شک نتیجه لغو این تحریم ها می تواند نجات جان هزاران انسان بی‌گناه باشد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز