استاندار فارس خبر داد:

لزوم جدیت و حساسیت مدیران در استفاده از ظرفیت های قانون بودجه

۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۰۷:۱۱:۰۲
کد خبر: ۹۹۶۶۴۴
لزوم جدیت و حساسیت مدیران در استفاده از ظرفیت های قانون بودجه
استاندار فارس با اشاره به اینکه در بودجه سال 99 ظرفیت های قانونی مناسبی در نظر گرفته شده یکی از نقاط قوت این برنامه توجه به پیشنهادات منطقه ای و استانی و نگاه از پایین به بالا در تدوین آن است ، گفت: این موضوع مشکلاتی که برنامه های ابلاغ شده از بالا به پایین در مرحله اجرا ایجاد می کنند را ندارد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس اظهارداشت: جهت گیری های خوبی از جمله جبران کاهش قدرت خرید با پرداخت های انجام شده ، کاهش فقر مطلق ، تداوم  طرح تحول سلامت ، مهار رشد تورم ، عدم افزایش قیمت کالاها و خدمات اساسی با اختصاص ارز دولتی در بودجه سال 99 وجود دارد.
رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس با تاکید بر اینکه بودجه مصوب یک پیش بینی است، اظهار کرد: این پیش بینی در صورتی عملی می شود که درآمد های مطرح شده در بودجه محقق شود.
وی ادامه داد: فروش نفت و همچنین صادرات غیر نفتی دو راه عمده کسب درآمد های پیش بینی شده در بودجه هستند که تحت تاثیر تحریم ها با مشکلات و موانعی مواجه شده که اگر در این دو راه موفقیتی حاصل شود راه سوم کسب درآمد؛ یعنی اخذ مالیات نیز قابل اجرا است.
وی همچنین فروش اموال دولتی و اوراق و اسناد و... را یکی دیگر از راه های کسب درآمد دولت دانست و تاکید کرد: در سال جاری دستگاهای اجرایی باید از این تفکر که همه امور در ید اختیار آنها باشد فاصله بگیرند تا با بهره گیری از این روش و دستیابی به بخشی از درامد ها بتوانند در زمینه انجام کارهای استان هزینه کنیم.
نماینده عالی دولت در استان فارس از مدیران دستگاه های اجرایی خواست با حساسیت ویژه ای در تحقق سهم درآمدی استان از منابع داخلی، منابع متمرکز ملی و همچنین استفاده از ظرفیت های قانون بودجه داشته باشند چرا که دستاورد مدیران در این حوزه  بی تردید همچون سال گذشته در ارزیابی عملکرد آنها اثرگذار خواهد بود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز