مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

امیدواریم روزنه‌ای برای فعالیت‌های ورزشی کشور باز شود

۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۰۷:۲۳:۳۳
کد خبر: ۹۹۶۶۴۷
امیدواریم روزنه‌ای برای فعالیت‌های ورزشی کشور باز شود
مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: امیدواریم با تدوین و اجرای پروتکل‌های بهداشتی دقیق، روزنه‌ای برای آغاز دوباره فعالیت‌های ورزشی در کشور باز شود.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، حیدرعلی کامیاب با اشاره به اینکه شیوع کرونا به حوزه ورزش آسیب جدی وارد کرده است، افزود: علیرغم تهدیدهای فراوان این بحران برای حوزه ورزش، توسعه فرهنگ ورزش در خانه توانست بخشی از نقصان به وجود آمده را جبران کند.
وی با این تاکید که اقتصاد ورزش در این ایام به شدت آسیب دید، اضافه کرد: با کم شدن شیب ابتلا و سفید شدن وضعیت تعدادی از شهرستان‌های استان فارس و کشور امید به تدوین پروتکل‌های لازم برای بازگشایی تدریجی باشگاه‌ها ایجاد شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس تدابیر مدیریت ارشد فارس، انجام وظیفه ایثارگونه کادر درمان و نقش پر رنگ رسانه ها در فرهنگ سازی برای مقابله با این بیماری را عوامل مهم در عملکرد مطلوب فارس در مواجه با بحران شیوع کرونا دانست و گفت: همانگونه که استاندار و مسئولان بهداشتی درمانی استان و کشور بارها به آن اشاره کرده‌اند، باور پذیری و بالا بودن سطح فرهنگ اجتماعی مردم فارس، کمک بسیاری به مسئولان در کنترل این بیماری تا کنون کرده است.
کامیاب همچنین به افتتاح مجموعه بزرگ ورزشی شهید قاسم سلیمانی لامرد اشاره و اضافه کرد: اگر رئیس جمهور و مقام عالی وزارت از عملکرد ورزش استان به عنوان مقطعی پر افتخار درتاریخ ورزش  فارس یاد می کنند، گواه این موضوع است که در طول 5 سال گذشته مفهوم کار تیمی بین تک تک کارکنان مجموعه ورزش و جوانان فارس فارغ از موقعیت اداری به خوبی نمود پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه موفقیت ورزش فارس منحصر به حوزه عمرانی نیست و این استان در تمام شاخص های ارزیابی وزارت ورزش جوانان و سازمان برنامه و بودجه رشدی خیره کننده داشته است، افزود:این اتفاق بزرگ حاصل زحمات کارکنان مجموعه در دورافتاده ترین روستای استان تا کلان شهر شیراز است.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه یکی از مولفه های مورد تاکید مقام عالی وزرات به عنوان استراتژی سازمانی اهمیت بخشیدن به جایگاه نیروی انسانی به عنوان یک سرمایه است، گفت: مهمترین سرمایه ی سازمان‌ها کارکنان متعهد، متخصص و وفادار است.
کامیاب هر سازمانی رابه مثابه کشتی دانست که همه کارکنان آن مجموعه را در خود جای داده است و سپس افزود: وفاداری کارکنان به سازمان و ماندگاری طولانی مدت آنها در مجموعه، موجب تقویت بخش نیروی انسانی سازمان شده و منابعی از تجربیات را برای سازمان در بر خواهد داشت.
وی اداره کل ورزش و جوانان فارس را نمونه خوبی از مجموعه هایی دانست که در آن به نیروی انسانی به عنوان سرمایه نگریسته می شود و افزود: افزایش سطح وفاداری در مجموعه ورزش و جوانان و درگستره ای گسترده تر از اداره کل می تواند عملکرد کنونی را نیز به مراتب بهبود بخشد.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس هیئت‌های ورزشی را اجزای مهم پیکره ورزش استان دانست و گفت: گرچه انتخاب روسای هیئت‌ها از طریق مجامع انجام می‌شود و هیئت‌ها در برنامه ریزی مستقلند اما طبیعی است فردی که با سیاست های کلی ورزش استان و کشور اختلاف سلیقه زیاد دارد نمی تواند در این مجموعه کار کند.
نظر شما