کشف ۱۸ میلیارد انواع کالاهای ضروری احتکار شده در فارس

۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۵:۴۱
کد خبر: ۹۹۸۹۲۴
کشف ۱۸ میلیارد انواع کالاهای ضروری احتکار شده در فارس
فرمانده انتظامی استان از کشف انواع کالاهای اساسی و ضروری احتکار شده به ارزش بیش از 18 میلیارد ریال در سطح استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سردار "رهام بخش حبیبی" اظهار داشت: با عنایت به لزوم نظارت بر توزیع کالاهای اساسی و ضروری در ماه مبارک رمضان، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار کالاهای اساسی و ضروری طی 72 ساعت گذشته در سطح استان فارس اجرایی شد.
وی افزود: طی این مدت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری سایر یگان های انتظامی ضمن انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، محل دپو و احتکار کالاهای اساسی و ضروری را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از این مکان ها، بیش از 11 هزار کیلوگرم برنج، 7 هزار کیلوگرم آرد، 33 هزار و 500 کیلوگرم شکر و مقادیر زیادی مواد شوینده، سویا، لیمو ترش و رب گوجه فرنگی احتکار شده کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را بیش از 18 میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: در این رابطه 6 متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی شدند.
سردار حبیبی در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا و ارز، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز