پشت پرده عدم انتخاب شهردار دماوند

۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۲۳:۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۴۰۷۳۴۱
پشت پرده عدم انتخاب شهردار دماوند
فردی که ظاهرا به دنبال صندلی شهرداری دماوند است، مدتی است با تنظیم شکایت و تقدیم آن به دیوان عدالت اداری علاوه بر تضییع حقوق مادی و معنوی مردم دماوند، عدم احراز صلاحیت خودش را به گردن دولت و مجموعه‌های زیرمجموعه اش انداخته است.

به گزارش خبرگزاری برنا، حدود یک ماه پیش بود که وحید رضایی، رئیس شورای اسلامی شهر دماوند اعلام کرد که شورای اسلامی شهر دماوند تصمیم گرفت از گزینه‌های داخل برای تصدی شهرداری دماوند دعوت کند و در نهایت پس از نتیجه‌گیری کلی شهردار منتخب برگزیده شد.

اما با گذشت حدود یک‌ ماه از خبر مذکور همچنان دماوند بی شهردار است و پیگیری های خبرنگار ما حاکی است که دلیل این موضوع شکایتی است که یک فرد در دیوان عدالت اداری ثبت کرده است.

این فرد که ظاهرا به دنبال صندلی شهرداری دماوند است، مدتی است با تنظیم شکایت و تقدیم آن به دیوان عدالت اداری علاوه بر تضییع حقوق مادی و معنوی مردم دماوند، عدم احراز صلاحیت خودش را به گردن دولت و مجموعه‌های زیرمجموعه اش انداخته است.

بررسی نشان می‌دهد تا این لحظه هیچگونه عمل غیرقانونی صورت نگرفته فلذا ادله مطروحه توسط این فرد که تقدیم دیوان شده غیر قابل قبول است چرا که شورای اسلامی شهر دماوند مطابق قانون پس از گذشت زمان متعارف، فرد جدید را در جلسه علنی انتخاب کرده است.

گفته می شود فرد مورد نظر ضمن عدم احراز صلاحیت، برخی حواشی دیگر هم دارد که عملا مانع صدور حکم توسط استانداری خواهد بود.

به هر صورت با توجه به پایان مهلت قانونی و عدم احراز صلاحیت نامبرده و از طرفی به جهت جلوگیری بیش از پیش از اتلاف وقت مردم شریف آن خطه و مضاف برآن قانونی بودن کلیه روند اداری شورای اسلامی شهر دماوند و به دنبال آن انتخاب فرد جدید و تایید کمیته انطباق ادله مطروحه توسط فرد مورد نظر غیرقانونی و مطرود و عملکرد شورای شهر ، کمیته انطباق، و به دنبال آن معاونت عمرانی استانداری تهران و شخص استاندار کاملا صحیح و برابر قانون بوده و روند آن نیز کاملا مطابق بروکراسی صحیح اداری طی شده است.

به هر صورت به نظر می رسد که مجموعه وزارت کشور باید ضمن جلوگیری از ادامه این روند و ادامه تضییع بیشتر حقوق‌ مردم، تدبیری بیاندیشد تا شاهد تکرار این موارد در کشور نباشیم تا افراد با انگیزه های شخصی نتوانند مانعی در روند خدمت رسانی به مردم به وجود آورند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز