هیسپان تی وی بررسی می کند؛

تاثیرات ویروس کرونا روی اقتصاد و معیشت در اروپا و آمریکا

۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۱۵:۲۱:۵۹
کد خبر: ۱۰۰۰۲۵۹
تاثیرات ویروس  کرونا روی اقتصاد و معیشت در اروپا و آمریکا
برنامه «شکاف اقتصادی» (Brecha Económica) از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی این هفته راجع به تاثیر کرونا بر روی اقتصاد جهان و به خصوص اتحادیه اروپا می پردازد.

به گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا،در این برنامه مروری  خواهیم داشت بر اینکه چگونه جمعیت بزرگترین اقتصاد جهان و به اصطلاح ثروتمندترین کشور مجبور شده اند به بانک های مواد غذایی مراجعه کنند ، در حالی که تقریبا 30 میلیون نفر به دلیل بیماری کرونا ویروس بیکار شده اند.

 شیوع کرونا نه تنها باعث ابتلای افراد زیادی شده بلکه تاثیر زیادی بر اقتصاد، صنایع مختلف ، حمل و نقل هوایی ،خرده فروشی ، ورزش و سرگرم نیر داشته است.

با نگاهی به اهداف راه اندازی بانک های غذا به مرور گزارش هایی مبنی بر اینکه مردم گرسنه از بانک های غذا بهره نمی برند بلکه کسب و کارهای بزرگ این بانک ها را مدیریت می کنند،

در این برنامه ضمن اشاره به تاریخچه ایجاد بانک های غذا و واکاوی تاثیرگذاری اقدامات آن ها در از بین بردن فقر و گرسنگی، دلایل افزایش تعداد این بانک ها و علل افزایش افراد گرسنه در کشورهای جهان به ویژه بریتانیا و آمریکا مورد واکاوی قرار می گیرد.

با این همه ، یکی از نگران کننده ترین موارد ، ضربه  به افرادی است  که اکنون بیکار هستند و برای خرید مواد غذایی خود پول ندارند وضعیتی که باعث شده است تعداد زیادی از شهروندان مجبور شوند به بانک های مواد غذایی متوسل شوند.

برنامه «شکاف اقتصادی» با اجرای مهدیه اسماعیل پور، کاری از واحد برنامه‌های شبکه پرس تی وی است که برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی وی به صورت زبان گردانی، روزهای دوشنبه ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران پخش می‌شود و تکرار آن سه شنبه ساعت3:30 و13:30روی آنتن هیسپان تی وی می‌رود.

 

نظر شما