پادکست شب‌های قدر فرهنگسرای اخلاق؛

«حکایت غربت» در فضای مجازی

۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۷:۵۲
کد خبر: ۱۰۰۱۰۹۶
«حکایت غربت» در فضای مجازی
در آستانه فرا رسیدن لیالی قدر و ایام شهادت حضرت علی (علیه السلام)، دو پادکست با عنوان "حکایت غربت" برای انتشار در فضای مجازی توسط فرهنگسرای اخلاق تولید شده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، به مناسبت فرا رسیدن شب های قدر و شهادت مولای متقیان علی (علیه السلام)، پادکست صوتی "حکایت غربت" در قالب دو پادکست با موضوعات "شب ضربت خوردن پیشوای شیعیان امیرمومنان علی(ع)" و دیگری "ویژه شهادت اولین شهید محراب" برای انتشار در فضای مجازی تولید شده است.

براساس این خبر، در پادکست حکایت غربت(1)، نحوه ضربت خوردن حضرت علی (ع) و اهمیت شب قدر و دلایل مخفی بودن شب قدر اشاره شده است و در پادکست حکایت غربت(2) نیز که ویژه شب شهادت امیرمومنان(ع) تولید شده است، به حوادث پس از جنگ نهروان و سرکوب خوارج پرداخته شده و توصیه های حضرت علی(ع) قبل از شهادت به مسلمانان و اهل بیت خود و همچنین فضائل شب قدر بیان شده است.

این خبر می افزاید: مجموعه صوتی تولیدی "پادکست" در شبهای نوزدهم و بیست و یکم ماه مبارک رمضان در اینستاگرام فرهنگسرای اخلاق و خانه های فرهنگ تابعه و همچنین کانالهای پیام رسان نیز بارگذاری و منتشر می شود.

فرهنگسرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی جنب بوستان گلزار واقع است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز