«از زاویه دیگر» در شبکه سحر می پردازد:

مانع تراشی آمریکا در شورای امنیت برای مقابله با بحران کرونا

۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۵:۰۸:۴۳
کد خبر: ۱۰۰۱۲۸۳
مانع تراشی آمریکا در شورای امنیت برای مقابله با بحران کرونا
ارزیابی و بررسی اهداف آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل متحد برای مقابله با بحران کرونا با جلوگیری از رای گیری در خصوص پیش نویس قطعنامه پیشنهادی از سوی کشورهای فرانسه و تونس ، موضوع برنامه «از زاویه دیگر» در کانال بالکان شبکه سحر است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، با توجه به رویکرد واشنگتن در طول تاریخ و مصادیق جدید آن نظیر مقابله با ویروس کرونا ، یکجانیه گرایی در سیاست خارجی این کشور ریشه هایی قوی دارد. اعمال فشار بر ملت ها در قالب های مختلف از سوی آمریکا در حالی که کشورهای جهان در تلاشند تا با ارائه راهبرد مشترک بر مشکلات پسا کرونا مقابله کنند و این امر صدمات جبران ناپذیری برای جامعه جهانی در پی خواهد داشت. 

یوسف سیفی کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی به عنوان مهمان در استودیوی برنامه در تلاش است علاوه بر موراد فوق راه برون رفت از بحران های اقتصادی پسا کرونا و مقابله با یکجانیه گرایی واشنگتن علیه جامعه جهانی که همان همکاری های منطقه ای و اقتصادی دو یا چند جانبه است ، ارائه کند.

«از زاویه دیگر» سه شنبه بیست و سوم اردیبهشت ساعت 16:30 به وقت تهران با اجرای معمر اسپاهیچ ، ترجمه همزمان عادل حاجی محمداویچ و تهیه کنندگی سعید دیانتی در مدت زمان 25 دقیقه بر روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز