چالش پردیس شهرزاد؛

از تئاتر چه خاطره‌ای داری؟

۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۹:۲۴
کد خبر: ۱۰۰۲۰۴۹
از تئاتر چه خاطره‌ای داری؟
تئاتر، وابسته‌ترین هنر به مخاطب است. طبق یک تعریف ساده، رخداد تئاتری بدون توانایی جذب مخاطب، به گفتمانی درون متنی محدود می‌شود و توسعه‌ اجتماعی که ویژگی هنر تئاتر است اتفاق نمی‌افتد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ با شیوع ویروس کرونا همه مجموعه‌های فرهنگی و هنری با دستور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهی هنرمندان تعطیل شد. سالن‌های تئاتر هم با شروع قرنطینه خانگی دست از کار کشیدند و تا اطلاع ثانوی تئاتر تعطیل هستند. اما این تعطیلی‌های ضروری، نباید باعث شود که تماشاگرن تئاتر ارتباطشان با سالن های تئاری قطع شود.

پردیس تئاتر شهرزاد در رویکردی جدید بنا دارد با اجرای نمایش آنلاین رایگان از طریق اینستاگرام و چالش خاطره بازی با تئاتر، این ارتباط را محکم نگه دارد.  

در این چالش جدید قراراست که مخاطبان از دلتنگی برای تئاتر و خاطره هایشان از سالن های تئاتر بگویند.

آنچه در ادامه می آید چالش تئاتر شهرزاد برای تماشاگران تئاتر است:

سالن تئاتر برای هر کسی یه مفهومی داره. هر کدوم از ما با قدم گذاشتن تو سالن، یاد یه لحظه از نمایش یا یه کسی  میوفتیم. چی شما رو به یاد تئاتر شهرزاد میندازه ؟ کدوم عکسی که ثبت کردین براتون پر از خاطره است در این مجموعه؟ در این روزهای کرونایی از خاطرات تئاتری پیش از کرونا بگویید. بگویید چقدر دلتان برای تئاتر تنگ شده است.

برای شرکت در خاطره بازی تئاتر شهرزاد،  از شما دعوت می کنیم که با آپلود عکس و کپشن ( متن ) از خاطره ها و تجربه های شیرین تماشای تئاتر بگین، بگین چقدر دلتون برای تئاتر تنگ شده و بنویسین که دوست دارین تئاتر شهرزاد چطوری باشه ؟ 

برای شرکت در این چالش تا پایان اردیبهشت ماه فرصت دارید.

برای اطلاعات بیشتر به سایت تئاتر شهرزاد مراجعه کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز