مرور آثار یک صدابردار سینمای ایران در شبکه نمایش؛

«سجاده آتش» روی آنتن تلویزیون

۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۲۳۵۵
«سجاده آتش» روی آنتن تلویزیون
شبکه نمایش در ادامه تغییرات جدول پخش خود ، عناوینی متنوع و همچنین مرور آثار عباس رستگارپور "صدابردار و صداگذار سینمای ایران" را در کنداکتور این هفته خود جانمایی کرده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فیلم های ایرانی ساعت ۱۳ شبکه نمایش به ترتیب از شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه تا پنجشنبه اول خردادماه فیلم های: ساعت به وقت صفر، یونس، نسخه خطی، سلام نابغه، فلبم هنوز می تپد هستند و در روز جمعه ۲ خرداد و مصادف با روز جهانی قدس، فیلم "شکارچی شنبه" پخش می شود.

*فیلم های منتخب ساعت ۱۵ این شبکه ، به ترتیب: آتشفشان، طبقه سیزدهم، مردان دریایی، جولی و جولیا، معجزه برن، سریعترین سرخپوست دنیا و ایدی هستند.

*پخش سری فیلم های دنباله دار ساعت ۱۹ به ترتیب با پخش فیلم های: در اعماق دریا ۲، توطئه بزرگ، دان ۱ و ۲، بچه ها را کوچک کردم، بچه را بزرگ کردم و ما آب رفتیم ادامه می یابد.

*این هفته شبکه نمایش به مرور آثار عباس رستگار پور"صدا بردار و صداگذار سینمای ایران" می پردازد. وی تاکنون موفقیت های بسیاری را در جشنواره های گوناگون کسب کرده است و در آثاری همچون فیلم نفس ، دست های خالی، مهاجر  و زیر سقف دودی فعالیت داشته است .فیلم های سینمایی این هفته با صداگذاری رستگارپور، از شنبه تا جمعه به ترتیب : به کبودی یاس، سجاده آتش، فرزند خاک، نفس، فصل نرگس، دست های خالی و سی و سه روز از این شبکه پخش می شوند.

*فیلم های جذاب سینمایی ساعت ۲۳ این شبکه از شنبه تا جمعه به ترتیب : بزرگ مرد کوچک، نفس بکش، فراتر از سرعت، جنگجویان رودخانه وحشی، مارک فلت: مردی که کاخ سفید را به خاک سیاه نشاند، دیترویت و هتل آرتمیس هستند.

*باکس فیلم های کلاسیک در ساعت یک بامداد از شنبه تا جمعه به ترتیب به پخش فیلم های: عقرب، کاپیتان هوراشیو، تکخال در حفره، گوپی سرخ دست، سوار بی نام، گوزن جوان و طوفانگر اختصاص دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز