مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی:

۱۰ فیلم متقاضی اکران آنلاین

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۴:۲۵:۴۳
کد خبر: ۱۰۰۲۷۸۳
۱۰ فیلم متقاضی اکران آنلاین
مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی عنوان کرد که بلیت سینماها در سال جاری، نسبت به سال گذشته تغییری نخواهد داشت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی با ارائه گزارشی از وضعیت اکران‌های آنلاین، گفت: این طرح راه افتاده و استقبال نیز شده است. وقتی با مدیر یکی از پلتفرم‌های نمایش آنلاین فیلم صحبت می‌کردم گفت که بیش از ۱۰ فیلم متقاضی این هستند که اکران آنلاین داشته باشند. تا به امروز فیلم سینمایی «خروج» نزدیک به ۱۵۰ هزار بلیط و حدود ۲.۵ میلیارد تومان فروش داشته است که نتیجه آن حدود ۳۷۵ هزار بیننده است. اگر خاطرتان باشد، ماه پیش که صحبت کردیم پیش‌بینی‌مان از فروش این فیلم ۳ میلیارد بود که اکنون می‌تواند به این رقم دست پیدا کند.  

او ادامه داد: در حال حاضر بیش از ده فیلم متقاضی اکران آنلاین هستند و فیلم سینمایی «طلا» تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار بلیط فروخته و نزدیک به ۱.۵ میلیارد تومان فروش داشته، این فیلم تا امروز نزدیک به ۲۵۰ هزار بیننده داشته است.

نجفی درباره نرخ بلیت سینما در سال جاری نیز گفت: بلیت سینما‌ها در سال جاری، نسبت به سال گذشته تغییری نخواهد داشت. قیمت بلیط در اکران آنلاین بستگی به توافق فیلمساز و شرکت‌های پخش آنلاین دارد.

او گفت: بعد از بازگشایی سینما‌ها در عید فطر؛ اولویت با فیلم‌هایی است که اکران‌شان در اسفندماه متوقف شده و سپس فیلم‌هایی که برای اکران نوروزی در نظر گرفته شده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز