«میزگرد سیاسی» از شبکه سحر؛

آمریکا بر سر دوراهی شروع فعالیت های اقتصادی یا تداوم قرنطینه

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۴:۳۷:۲۶
کد خبر: ۱۰۰۲۸۴۵
آمریکا بر سر دوراهی شروع فعالیت های اقتصادی یا تداوم قرنطینه
هراس دولت ترامپ از تبعات اقتصادی کرونا ویروس و استدلال دمکرات ها درباره مضرات و ریسک بالای گشایش فعالیت های اقتصادی و توجیه تداوم قرنطینه ، در برنامه «میزگرد سیاسی» (کمپاس) از کانال آذری شبکه سحر بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، هشدارهای «استیو منوچن» وزیر خزانه داری آمریکا درباره فروپاشی اقتصادی این کشور و افزایش بی سابقه نرخ بیکاری آمریکا یادآور بازگشت به دوره «رکود بزرگ» دهه 30 در قرن گذشته است. از سوی دیگر ترامپ برای جلوگیری از افول اقتصادی و به دنبال آن کاهش شدید محبوبیت سیاسی خود در انتخابات آتی ، تلاش های رسانه ای فراوانی برای فرار از مسئولیت و متهم کردن کشور چین به پنهان کاری در خصوص شیوع ویروس کرونا را آغاز کرد.

در تشریح وضعیت فعلی جامعه آمریکا برای مخاطبان آذری زبان شبکه سحر مرتضی مکی کارشناس تحقیقات سیاسی در استودیوی برنامه «کمپاس» و سردار جلال اوغلو فعال اقتصادی آذربایجانی به صورت تلفنی از شهر باکو به عنوان مهمانان برنامه در مدت زمان 30 دقیقه به ارائه نقطه نظرات می پردازند.

همچنین تاثیر قطع رابطه با چین بر اقتصاد آمریکا و شانس واشنگتن برای غلبه بر پاندمی کرونا ویروس با عنوان مهار تنزل اقتصادی یا تداوم قرنطینه دو موضوعی است که در بخش پایانی «میزگرد سیاسی» بدان ها پرداخته خواهد شد.

«میزگرد سیاسی» (کمپاس) شنبه بیست و هفتم اردیبهشت ساعت 21:00 به وقت تهران با اجرای درنا نصیریان و تهیه کنندگی قهرمان نورانی بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

 

نظر شما