با محوریت فقر و اعتیاد؛

فیلمبرداری «شهرک» آغاز شد

۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۰:۳۶:۴۲
کد خبر: ۱۰۰۳۱۷۶
فیلمبرداری «شهرک» آغاز شد
فیلمبرداری فیلم سینمایی «شهرک» به کارگردانی مشترک محمد علی وهاج و محمد عبداللهی آغاز شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ اولین اثر بلند و مشترک محمد علی وهاج و محمد عبداللهی به نام «شهرک» به مرحله تولید و فیلمبرداری رسید.

«شهرک» فیلمی داستانی با محوریت کودک، فقر و اعتیاد است که مراحل پیش تولید را پشت سر گذاشته و وارد مرحله تولید و فیلمبرداری شده است. البته به علت کرونا و رعایت سلامت گروه، فیلمبرداری به حالت نیمه تعلیق درآمده است و با رعایت نکات لازم پروژه پیش می رود.

ایده اصلی فیلم به تصویر کشیدن یک سیکل معیوب از یک زندگی است که به قلم محمدعلی وهاج و محمد عبداللهی نوشته شده است. وهاج پیش از این فیلم های کوتاهی چون «آتنا؛ ستایش و دیگران»، «یک تکه شکلات»، «۳۱ آذر» و ... را کارگردانی و در پرونده کاری خود به ثبت رسانده است که به جشنواره های بین المللی نیز راه یافته اند. محمد عبداللهی نیز «هیولای درون»، «واماندگان» و «فال قهوه» را در پرونده کاری خود دارد.

عواملی که در این فیلم حضور دارند، عبارتند از نویسنده و کارگردان: محمدعلی وهاج، محمد عبداللهی، مدیر تولید: حمیدرضا طالبی، تدوین: حسین وهاج، مدیر روابط عمومی: وحید سماوات، مشاور رسانه ای: زهرا صفایی، بازیگران: آرمان میرزایی، مرجانه نعمتی، مجید رامه، سیدرضا جوادی، عرشیا براتی، سمیه کاظمی و ...

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز