در شبکه سحر؛

بررسی تحولات بازار بورس تهران

۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۳:۴۸:۲۷
کد خبر: ۱۰۰۳۳۱۸
بررسی تحولات بازار بورس تهران
بررسی تحولات بازار بورس و شاخص کل بورس تهران نشان از رشد سرمایه گذاری و هفت رقمی شدن رشد شاخص ها در جریان داد و ستدهای روزهای گذشته دارد. برنامه «مجله اقتصادی» از کانال آذری شبکه سحر امروز به بررسی این اتفاق و یک موضوع جانبی دیگر می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در بخش اول این برنامه 30 دقیقه ای و موضوع «ایران» با حضور مهمان برنامه علی عباسی فعال اقتصادی در استودیوی برنامه ، با مرور شاخص های بورس تهران و افزایش داد و ستدهای این روزهای بازار بورس تهران و بررسی علل و عوامل رشد چشم گیر سرمایه ها در کشور پرداخته و چشم اندازی از آینده سرمایه گذاری و حضور و عرضه برندهای دیگری در این بازار را نوید می دهد. 

همچنین در بخش دوم برنامه ، اقتصاد «جهان» در دوران پسا کرونا با حضور رضا امیدوارتجریشی کارشناس مسائل اقتصادی مورد واکاوی قرار گرفته ودورنمایی از تحولات اقتصادی و ظهور و افول بحران هایی همچون بیکاری و فقر در جهان برای مخاطبان آذری زبان ارائه می شود.

«مجله اقتصادی» یکشنبه بیست و هشتم اردیبهشت ساعت 19:30 به وقت تهران با اجرای سیما باباپور و تهیه کنندگی عاطفه خالدی بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز