از سرگیری یک پروژه دیگر؛

ادامه تصویربرداری «شاهرگ» و پخش تابستانی از شبکه دو

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۶:۵۸:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۳۴۶۴
ادامه تصویربرداری «شاهرگ» و پخش تابستانی از شبکه دو
سریال «شاهرگ» به کارگردانی سیدجلال اشکذری و نویسندگی کریم‌ لک‌زاده که پیش‌تر برای نمایش در ماه رمضان از شبکه دو در حال آماده شدن بود و با شیوع کرونا تصویربرداری آن نیمه‌کاره رها شد، مجددا کار خود را از سر گرفت.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در حالی که بیست درصد از تصویربرداری «شاهرگ» باقی مانده بود، کرونا موجب توقف این پروژه شد اما گروه از دو هفته قبل کار خود را دوباره از سر گرفتند و با وجود مونتاژ همزمان پیش‌بینی می‌شود این سریال برای نمایش در فصل تابستان آماده و از شبکه دو سیما پخش شود.

نیما رئیسی، عباس غزالی، مهدی سلوکی، سیروس گرجستانی، آزاده زارعی، امید روحانی، شادی کرم رودی، افسانه کمالی، عطا عمرانی، مژگان اخلاقی بازیگرانی هستند که در «شاهرگ» به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان «شاهرگ» آمده است: در سال‌های نا آرام پس از انقلاب در سال شصت، گروه ویژه‌ای برای یک عملیات بزرگ فراخوانده شدند. این گروه مسئولیت بزرگی بر عهده دارند؛ چرا که عقربه‌های چندین بمب در تهران در حال حرکت است...

سایر عوامل این سریال عبارتند از: مدیر تصویربرداری: رضا شیخی، مدیر تولید: سامان شعشعه، مدیر برنامه‌ریزی: امیر سلیمانی، دستیار اول کارگردان: ماکان رضایی پور، صدابردار: فرشید احمدی، طراح گریم: مرتضی کهزادی، طراح صحنه: علی مربی، طراح لباس: مهناز نوروزی، منشی صحنه: مژگان تمجیدی، عکاس: رز ارغوان، مشاور رسانه: زهرا دمزآبادی و مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز