همزمان با حضور جهانی فیلم در جشنواره‌های خارجی؛

رونمایی از پوستر فیلم «بودن بهتر از نبودن»

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۰۳:۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۳۵۵۸
رونمایی از پوستر فیلم «بودن بهتر از نبودن»
از پوستر فیلم مستند «بودن بهتر از نبودن» همزمان با حضور در جشنواره‌های خارجی رونمایی شد.

 به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، «بودن بهتر از نبودن» اولین فیلم مستند بلند “ایمان بیات‌فر” در مقام کارگردان و تهیه‌کننده می‌باشد. در خلاصه‌ی فیلم چنین آمده است : "حقیقت در نهایت بسیار شگفت آور و غیرقابل باورتر

از واقعیت خواهد بود..." ایمان بیات فر، کارگردان، فیلم‌‌نامه نویس، تدوینگر و تصویربردار، فارغ التحصیل رشته سینما در مقطع کارشناسی است.

فیلم نخست او تحت عنوان "اجاره نشینها، ۲۶ سال بعد"، که پیش از این جایزه‌ی بهترین فیلم کوتاه جشنواره‌ی فیلم شهر را دریافت کرده بود، در جشنواره‌های تصویر سال و دومین جشنواره‌ی فیلم و عکس همراه تهران نیز در بخش نهایی شرکت داشته است.

فیلم کوتاه دوم او با نام "نفسِ دوباره"، نیز در بخش نهایی چهلمین دوره‌ی جشنواره ی اِل چه اسپانیا شرکت داشته است. این فیلم در جشنواره‌های تصویر سال و کارگاه آزاد فیلم نیز جزو گزینه‌های نهایی بود.

وی همچنین در سال۲۰۱۶ به دعوت دانشگاه پاریس ۸ فرانسه داور جشنواره‌ی انیمیشن این دانشگاه نیز بوده است.

ایمان بیات‌فر که پیش از این با فیلم کوتاه "همه بهم میگن عمو کریم، تو هم بگو عمو کریم" در جشنواره‌ی کینوسمِنای بلاروس و جشنواره فیلم شهر شرکت کرده بود، تدوین فیلم سینمایی صدای‌آهسته را نیز بر عهده داشته است که سال گذشته به اکران عمومی رسید، همچنین در کارنامه او نگارش فیلم‌نامه انیمیشن سینمایی بچه‌های کوچه ایران و سریال پرده آخر، طراحی و ساخت تیتراژ مجموعه تلویزیونی میکائیل و ساخت آنونس فیلم سینمایی کارت پرواز به چشم می‌خورد.

طراحی این پوستر برعهده علی جدیدی، کارگردان و بازیگر تئاتر بوده است.

روابط عمومی و مشاور رسانه ای فیلم را آذین پورزند عهده‌دار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز