برنامه «شبگرد»؛

معاون وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی در تلویزیون

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۱۳:۱۹:۲۲
کد خبر: ۱۰۰۳۸۶۳
معاون وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی در تلویزیون
محمد حسن طالبیان؛ معاون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهمان امشب (دوشنبه 29 اردیبهشت) برنامه شبانگاهی «شبگرد» است.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این برنامه طالبیان؛ معاون میراث فرهنگی مهمان محمد سلوکی در برنامه «شبگرد» می‌شود و یکی از نکات این گپ‌وگفت صمیمانه پیرامون گردشگری و وضعیت آن با توجه به شیوع کرونا ویروس در روزهای اخیر و ایام پیش‌ رو خواهد بود.

برنامه شبگرد تا کنون میزبان چهره‌های مختلف فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ورزشی بوده و گفت‌وگوهایی متفاوت و خودمانی را رقم زده که همواره با نکاتی قابل تامل در عرصه‌های مختلف همراه بوده‌اند. 

از جمله مهمانان این برنامه می‌توان به سید عباس موسوی؛ سخنگوی وزارت خارجه، سید امیرحسین قاضی‌‌زاده هاشمی و رضا تقی پور عضو هیات رئیسه مجلس، محسن هاشمی؛ رئیس شورای شهر، نرگس آبیار و نوید محمودی؛ فیلمساز، هادی ساعی؛ قهرمان تکواندو، سید شاهین موسوی؛ بوکسور تیم ملی، شهرام گیل‌آبادی؛ رئیس خانه تئاتر، مجید جلالی و افشین پیروانی؛ سرمربی فوتبال، سیده فاطمه مقیمی؛ عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی، محمود خسرومنش؛ بازیگر و ... بوده است.

در این برنامه علاوه بر گپ و گفتی شنیدنی درباره فضای جهان پیش‌رو و سیر در حال و هوای شبانه درباره تاثیر کرونا و اتفاقات این روزها در عرصه‌های مختلف نیز صحبت می‌شود. 

برنامه شبانگاهی «شبگرد» کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه کنندگی و اجرای محمد سلوکی که هر شب حوالی ساعت 00:00 به صورت زنده روانه آنتن شبکه دو سیما می شود.

نظر شما