سرباز قربانی فوتبال!/اتفاقی عجیب و باورنکردنی!

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۱۴:۰۱:۲۰
کد خبر: ۱۰۰۳۹۳۰
سرباز قربانی فوتبال!/اتفاقی عجیب و باورنکردنی!
یادداشت؛ مجتبی احمدی دبیر سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ چرا کنداکتور شبکه سه باید تحت تأثیر یک مسابقه فوتبال از بوندسلیگا شود.

شب گذشته سریال "سرباز" در حالی از رقبای خود جا ماند که مسابقه فوتبالی از بوندسلیگا جایگزین این مجموعه تلویزیونی در کنداکتور شبکه سه شد.

اگرچه هیجان بازگشت  فوتبال در شرایط فعلی آنقدر بالا بود که مدیران شبکه سه حس کنند تماشاگر تلویزیون امروز بیش از سریال تشنه دیدن فوتبال است اما تصمیم غیرمنتظره آنها قطعا در قدم اول به سریال شبکه سه صدمه زد.

سریالی که در حالت عادی خیلی سخت با مخاطبش اخت شد و نیاز است تا این ارتباط مدام محکم‌تر شود تا ساخته هادی مقدم دوست تماشاگرش را پیدا کند با یک تعلیق دور از ذهن به نفع فوتبال از آنتن کنار گذاشته شد تا این احساس به وجود بیاید که شاید خود مدیران شبکه سه سیما نیز متوجه این نکته شده‌اند که سریال "سرباز" آن طور که باید و شاید نتوانسته است مخاطب را راضی کند.

سوال دیگری که اینجا برای بسیاری از طرفداران تلویزیون چه در عرصه هنرهای نمایشی و چه در عرصه برنامه‌های ورزشی پیش می‌آید این است که پس شبکه ورزش با چه مأموریتی در چنین وضعیتی افتتاح شده است؟

آیا قرار نیست این شبکه ی  سر حال و پویا بار پخش مسابقات مهم ورزشی به خصوص فوتبال  را به دوش بکشد؟

آیا تلویزیون تصمیم ندارد این مأموریت را از شبکه سه به شکل تمام و کمال  بگیرد تا تداخلی در مأموریت‌های تعریف شده برای شبکه‌های مختلف پیش نیاید؟

آیا پخش یک مسابقه فوتبال از بوندسلیگای آلمان نیز نمی‌توانست جایگزین یک مستند فوتبالی در شبکه ورزش در شبکه ورزش شود تا سریال سرباز دچار خدشه نشود؟

قطعا این سوال ذهن بسیاری  از مخاطبان علاقه مند به سریال و فوتبال را درگیر کرده است و عملا نیاز است تا این تقسیم‌بندی وظایف در پخش مستقیم مسابقات فوتبال چه داخلی چه خارجی از سوی مدیران شبکه‌های مختلف سیما  حداقل در چنین شرایطی شفاف سازی شود.

به هر حال باید گفت سریال "سرباز" قربانی فوتبال آلمانی شد.

 

نظر شما