«میزگرد سیاسی» از شبکه سحر؛

تحلیل نامه ترامپ

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۱۵:۳۲:۵۵
کد خبر: ۱۰۰۳۹۹۱
تحلیل نامه ترامپ
اغراق درباره مندرجات نامه ترامپ به مناسبت سالروز استقلال آذربایجان به الهام علی اف همتای آذربایجانی و تحلیل عبارت «دو ملت بزرگ» و «ایالات متحده در کنار مردم آذربایجان قرار دارد» در برنامه میزگرد سیاسی» (کمپاس) از کانال آذری شبکه سحر اتفاق می افتد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ دوگانگی آمریکا در مسئله تمامیت ارضی آذربایجان و اقدامات تضعیف کننده برعلیه این کشور ، عملکرد آمریکا در قبال حل و فصل مناقشه قره باغ ، همکاری های راهبردی و همکاری های بین المللی دو کشور در بخش های انرژی و صلح بانی در کشورهای عراق ، افغانستان و کوزوو از جمله محورهای مهمی است که در این برنامه 30 دقیقه ای بدان ها پرداخته خواهد شد.

عبداله بحرالعلومی کارشناس تحقیقات سیاسی در استودیوی برنامه «کمپاس» و قربان جبرائیل کارشناس مطالعات منطقه ای به صورت تلفنی از باکو همچنین به نگرانی های آمریکا از رویکرد جدید سیاست خارجی آذربایجان با عنوان همکاری نزدیک با ایران و روسیه و واگرایی از غرب را ، به بحث و گفت و گو می نشینند.

«میزگرد سیاسی» (کمپاس) دوشنبه بیست و نهم اردیبهشت ساعت 21:00 به وقت تهران با اجرای درنا نصیریان و تهیه کنندگی قهرمان نورانی بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز