فرمانده ستاد مقابله با کرونا مهمان " به خانه بر می گردیم "

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۰:۵۷:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۳۹۹۸
برنامه" به خانه بر می گردیم" سه شنبه 30 اردیبهشت میزبان دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا خواهد بود تا درباره تاثیر کرونا در کاهش جمعیت و همچنین وضعیت کنونی کرونا در تهران توضیحاتی ارائه کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، دکتر زالی با حضور در استودیوی برنامه " به خانه بر می گردیم"  در هفته جمعیت درباره تاثیرات مخرب اپیدمی بروز کرده با کاهش تولد در کشور سخن گفته و در عین حال درباره آخرین روند کنترل و درمان کرونا و باورهای غلطی که هنوز رایج است، توضیحاتی را برای مخاطبان ارائه می کند. 

همچنین در بخش آخر صحبت مجریان برنامه با دکتر زالی سوالاتی درباره چرایی اعلام نام قرص ها و یا داروهای ضد کرونایی از زبان مدیران وزارت بهداشت گفتگو خواهد شد.

این برنامه سه شنبه با اجرای قاسم بی نیاز و ژیلا امیرشاهی ساعت 17 بر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود. 

برنامه "به خانه بر می‌گردیم" کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما است که هر روز هفته بر روی آنتن می رود و  این برنامه پرمخاطب‌ترین برنامه خانواده محور سیماست.

شایان ذکر است برنامه به خانه بر می گردیم در هفته ملی جمعیت ، موضوعات پزشکی و کارشناسی خود را به این موضوع اختصاص داده و با پخش فیلم و مستندهای کوتاه به موضوعات مرتبط با جمعیت و فرزند آوری از جمله جمعیت و اهمیت پنجره جمعیتی در ایران که از چالش های جدی کشور و نظام است ، ارائه الگو و مدل های سبک زندگی در داشتن خانواده با جمعیت ، سلامت مادر و مراقبت های در دوران بارداری و باروری و ناباروری و ...

می پردازد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز