کریم بهرامی مطرح کرد؛

مدیر عزل شده‌ای که نامه برکناری‌اش را در رادیو دید!

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۸:۳۵:۳۸
کد خبر: ۱۰۰۴۱۷۷
مدیر عزل شده‌ای که نامه برکناری‌اش را در رادیو دید!
کریم بهرامی، رئیس برکنار شده هیات فوتبال استان قم استیضاح خود را به دلایلی غیرقانونی می‌داند و بی اعتنایی او به نامه برکناری خود به حدی است که متن درخواست مجمع را در رادیو گفت و گو مشاهده کرد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه "ورزش بدون ویرایش" با موضوع برکناری و تهدید اعضای منتقد مجمع عمومی فدراسیون فوتبال با حضور کریم بهرامی، رئیس برکنار شده هیئت فوتبال استان قم روانه آنتن شد.

کریم بهرامی با بیان اینکه هنوز درخواست برکناری خود را ندیده‌ام، عنوان کرد: استیضاح حق طبیعی اعضا هیات فوتبال است اما اصولا فرآیند آن به دو صورت انجام می‌شود. در حالت اول، اعضا می‌توانند تقاضای خود را به صورت مستقیم به فدراسیون تقدیم ‌کنند و یا به دبیر هیات ارائه دهند تا پس از بررسی به فدراسیون ارجاع گردد.

وی افزود: نامه محرمانه‌ای در تاریخ 14 اردیبهشت سال جاری در کارتابل آقای احمدی، دبیر هیات فوتبال قم، دیده می‌شود که پیوستی ندارد و تنها تاریخ برگزاری مجمع در آن قید شده است و زمانی که ایشان دلیل برگزاری مجمع و افرادی که خواستار این موضوع شده‌اند را جویا می‌شود به او می‌گویند " محرمانه " است.

رئیس برکنار شده هیئت فوتبال استان قم می‌گوید: پس از پیگیری در تاریخ 18 اردیبهشت اسامی افراد به صورت تایپ شده فرستاده شد که شامل آقایان محمدعلی جان جان، رسول قلی زاده، سعید توسلی، علی اصغری، محمد حسینی و حمید آبکار می‌شد.

بهرامیبا بیان اینکه جلسه هیات رئیسه با حضور این شش نفر برگزار شد، گفت: در این جلسه مشخص شد سه نفر از این افراد اصلا عضو مجمع ما نیستند و یا با یک شخصیت حقوقی حضور دارند! به عنوان مثال آقای قلی زاده عضو مجمع هستند اما نماینده حقوقی برند محمد سیما محسوب می‌شود و شخصیت حقیقی نیست.

به عقیده این مدیر برکنارشده، آقای آبکارکه نماینده بخش حقوقی در هیات فوتبال هستند، حقحضور در مجامع هیات فوتبال را دارد اما حق درخواست استیضاح ندارد. در واقع مجمع فوق العاده برای برکناری او قانونی نبوده است ، از این رو خود او، اعضای هیئت فوتبال و مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مجمع شرکت نکرده‌اند.

وی در پایان برنامه " ورزش بدون ویرایش " رادیو گفت و گو، از مسئولین فدراسیون، وزارت ورزش و جوانان، نهادهای نظارتی و کمیسیون اصل 90 خواست به صورت جدی وارد این موضوع شوند و افزود:مسئله اصلی برکناری من نیست بلکه مشکلات و تخلفات بسیار زیادی است که وجود دارد که هیچ گونه پیگیری درباره آنها صورت نمی‌گیرد.

گفتنی است مجمع فوق‌العاده هیأت فوتبال استان قم روز 28 اردیبهشت با حضور حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال و همراهان وی در دانشگاه پردیس فارابی قم با حضور ۱۰ نفر از اعضای مجمع برگزار شد و سپس رای‌گیری انجام گرفت که کریم بهرامی با ۱۰ رای مخالف از ریاست هیأت فوتبال قم کنار رفت. البته بهرامی هنوز خود را رئیس هیات فوتبال قم می‌داند و رای صادره از مجمع را دارای وجاهت قانونی نمی‌داند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز