تدارک ویژه آی‌فیلم در تعطیلات عید فطر

پخش فیلم‌های سینمایی «خجالت نکش»، «آینه بغل» و «خط ویژه»

۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۴۵۰۹
شبکه آی‌فیلم به مناسبت عید سعید فطر با سه فیلم سینمایی «خجالت نکش»، «آینه بغل» و «خط ویژه» به خانه آی‌فیلمی‌ها خواهد آمد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیلم‌های سینمایی «خجالت نکش»، «آینه بغل» و «خط ویژه» شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته بعد روی آنتن کانال فارسی این شبکه خواهد رفت.

بر این اساس، فیلم سینمایی «خجالت نکش» شنبه ۳ خرداد ساعت ۲۳ از شبکه آی‌فیلم پخش و در ساعت‌های ۷ صبح و ۳ بعدازظهر روز یکشنبه بازپخش می‌شود.

این فیلم داستان زندگی زن و شوهری را روایت می‌کند که با داشتن پسر و عروس، در میانسالی بچه‌دار می‌شوند.

«خجالت نکش» را رضا مقصودی کارگردانی کرده و احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، سام درخشانی، لیندا کیانی، الناز حبیبی و شهره لرستانی بازیگران آن هستند.

طنز «آینه بغل» با بازی محمدرضا گلزار و جواد عزتی و به‌کارگردانی منوچهر هادی،  یکشنبه ۴ خرداد ساعت ۲۳ از آی‌فیلم پخش می‌شود و مخاطبان می‌توانند تکرار آن را در روز دوشنبه ساعت ۷ و ۱۵ تماشا کنند.

این فیلم داستان پسری به نام مرتضی است که در گاراژ کار می‌کند و به مناسبت سالگرد نامزدی‌اش از گاراژ ماشین گران‌قیمتی را به عنوان امانتی برمی‌دارد و این، اول دردسرهای این زوج است... .

فیلم سینمایی «خط ویژه» دوشنبه ۵ خرداد از آی‌فیلم فارسی پخش خواهد شد. این فیلم در ساعت ۲۳ روز دوشنبه پخش و در ساعت‌های ۷ و ۱۵ سه‌شنبه بازپخش می‌شود.

در خلاصه داستان ین فیلم آمده: کاوه نابغه علوم کامپیوتری به همراه خواهر و شوهرخواهرش حساب بانکی یک رانت‌خوار به نام محتشم را هک می‌کنند. محتشم برای بازگشت پولش به روش‌های غیرقانونی رو می‌آورد، اما این پول هنگفت در اختیار هفت جوان قرار می‌گیرد و مشکلات عدیده‌ای را برای آنها به وجود می‌آورد.

«خط ویژه» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی کیایی است و مصطفی زمانی، هانیه توسلی، هومن سیدی، محسن کیایی، پریناز ایزدیار، میلاد کی‌مرام، میترا حجار و سام قریبیان بازیگران آن هستند.

 

 

نظر شما