نگاهی به شکست سیستم درمانی اسرائیل در مقابل کرونا

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۵:۱۶:۴۷
کد خبر: ۱۰۰۴۵۴۷
نگاهی به شکست سیستم درمانی اسرائیل در مقابل کرونا
برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) در شبکه پرس تی وی به بررسی وضعیت شیوع ویروس کرونا در اسرائیل پرداخته و ضعف سیستم درمانی رژیم صهیونیستی برای مقابله با این ویروس را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

 به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛در این برنامه به تهیه کنندگی حسین الشیماری با اشاره به آمار مبتلایان و قربانیان کرونا در اسرائیل، واکنش بنیامین نتانیاهو در قبال شیوع کرونا در اسرائیل و افزایش تعداد مبتلایان به بیش از 8500 نفر مورد بررسی قرار می گیرد.

این برنامه همچنین ضمن مروری بر انتقادها علیه نتانیاهو درخصوص عدم توجه جدی به حوزه سلامت و درمان در زمان نخست وزیری وی به نقد و تبادل نظر پیرامون کیفیت خدمات درمانی و مراقبت ها از بیماران در بیمارستان های اسرائیل می پردازد.

واکاوی مساله عملیات های سری موساد در سرقت تجهیزات و لوازم بهداشتی و پزشکی متعلق به سایر کشورهای جهان نیز از دیگر محورهای مورد بحث در این برنامه خواهد بود.

«داخل اسراییل» چهارشنبه 31 اردیبهشت ساعت 09:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 22:00 ، پنجشنبه ساعت 16:00، جمعه ساعت 20:00، دوشنبه ساعت 19:20 و سه شنبه ساعت 22:00 پخش خواهد شد.

 

نظر شما