در «حصار دور آزادی»؛

بررسی کارنامه هفت رییس جمهور آمریکا

۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۰:۵۷:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۴۹۱۵
بررسی کارنامه هفت رییس جمهور آمریکا
حمیدرضا آصفی، سخنگوی اسبق وزارت امورخارجه و کارشناس مسایل بین الملل به مناسبت آغاز محاصره اقتصادی ایران توسط آمریکا میهمان شبکه چهار سیما خواهد بود .

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «حصار دور آزادی» نام برنامه ای است که گروه سیاسی شبکه چهار سیما به مناسبت آغاز محاصره اقتصادی ایران تهیه و تدارک دیده است.

این برنامه روز پنج شنبه 1 خرداد  ساعت 14:30 با اجرای عباس طاهری به روی آنتن می رود. 

«حصار دور آزادی» بررسی کارنامه 7 رییس جمهور آمریکا از پیروزی انقلاب اسلامی است ، در این برنامه تحریم ها  از زمان ریاست جمهوری جیمی کارتر تا دونالد ترامپ رو از دو حزب جمهوری خواه و دمکرات رو بررسی می کند. 

در این برنامه بررسی می شود :  با این همه و با وجود ورود انقلاب به دهه پنجم تلاش های آمریکا برای پایان دادن به حیات انقلاب به ثمر نشسته و ایران امروز در شرایطی قوی تر از گذشته در عرصه داخلی و منطقه ای قرار دارد آمریکا زمانی که دید تحریم ها اثری بر روی اراده و وحدت و همدلی مردم ایران ندارد ، شروع به آزمودن راههای دیگری  کرده است ،  تمامی این عملیات روانی سنگین و فشارهای  اقتصادی و تمدید تحریم ها برای کشاندن ایران به پای مذاکره است. آمریکایی ها به دنبال یک مذاکره نابرابر برای منافع خود در حوزه منطقه ای و موشکی هستند و می خواهند محدودیت های هسته ای را دائمی کنند .

به همین منظور حمیدرضا آصفی سخنگوی اسبق وزارت امورخارجه و کارشناس مسایل بین الملل به عنوان کارشناس در این برنامه حضور داشته و مروری بر این جریانات خواهد داشت.

نظر شما