سپند امیرسلیمانی:

مگر اکبر عبدی بازیگری خوانده؟/ از زمین سلطان درمی‌آید!

۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۹:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۵۰۹۵
مگر اکبر عبدی بازیگری خوانده؟/ از زمین سلطان درمی‌آید!
سپند امیرسلیمانی یکی از بازیگرانی است که تجربه همکارای با کمدین‌های محبوب تلویزیونی چون مهران مدیری، سیامک انصاری، مهران غفوریان، جواد رضویان و... را در کارنامه خود دارد در مورد بازگشت سیامک انصاری و جواد عزتی به تلویزیون و دوری بعضی از چهره‌های محبوب در این سال‌ها گفت.

سپند امیرسلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ ابتدا در مورد محبوبیت سریال‌‌هایی که در سال‌های گذشته ساخته و از تلویزیون پخش شدند و هنوز هم بازپخش‌شان با استقبال بینندگان مواجه می‌شود، گفت: «بعضی از سریال‌های تلویزیونی دیگر تکرار نمی‌شوند. برای مثال من شنیده‌ام سریال «متهم گریخت» که مجددا در یکی از شبکه‌های تلویزیونی در حال پخش است، طبق آمار از سریال‌های روز که شبکه‌‌های مختلف سیما هر شب روز آنتن می‌برند هم بیننده بیشتری داشته است. این موضوع دلیل دارد که می‌شود به آن پرداخت.»

امیرسلیمانی در ادامه گفت: «اتفاقی در چند سال گذشته رخ داده است که من واقعا دلیلش را نمی‌دانم و فکر هم نمی‌کنم هیچوقت دلیلش را بفهمم! چهره‌های کارکرده و محبوب تلویزیون به صورت خودخواسته در این سال‌‌ها از تلویزیون جدا شدند و یا از تلویزیون جدای‌شان کردند که واقعا جای تامل دارد که چرا این اتفاق باید بیفتد.»

این بازیگر افزود: «می‌دانم برخی از همکاران من از مدیران تلویزیونی دلخور بودند و ناراحتی‌هایی وجود داشت اما برخوردی که با آنها شد این بود: تلویزیون طوری رفتار کرد که آن‌ها برود تا جای‌شان را با کسان دیگری پر کنند اما ظاهرا این اتفاق رخ نداده است.»

سپند امیرسلیمانی درمورد سریال‌ها و برنامه‌‌های تلویزیونی گفت: «راستش سریال‌‌های رمضانی را جسته‌ و گریخته تماشا کرده‌ام. در واقع تنها برنامه‌ای که مستمر تماشا می‌کردم «نود» بود.  در میان سریال‌های رمضانی چندین قسمت از «زیر خاکی» (سریالی که از شبکه یک پخش می‌شود) را دیده‌ام که به نظرم کار بامزه‌ای است و بازی پژمان جمشیدی خیلی خوب است. او بازیگری است که پس از معروف شدن در سینما و تلویزیون خیلی برای بازیگری زحمت کشیده است و در کنار ژاله صامتی زوج خیلی خوبی را در این سریال تشکیل داده‌‌اند.»

او در مورد انتقادهایی که به حضور پژمان جمشیدی از دنیای فوتبال به حرفه بازیگری هم می‌شود، گفت: «می‌گویند او از بیرون آمده؟ مگر بقیه از کجا آمده‌اند؟ همه از بیرون وارد دنیای بازیگری شده‌اند. خیلی از بازیگران بزرگ از بیرون وارد این حیطه شده‌اند: هریسون فورد نجار بوده و جورج کلونی شکلات‌فروش... همه آدم‌ها از جایی وارد می‌شوند فکر می‌کنید در این میان چند بازیگر تحصیلات آکادمیک این رشته را دارد و اهل کتاب و مطالعه است؟ مگر اکبر عبدی تحصیلات بازیگری دارد؟ آدم باید یک چیزی داشته باشد تا بتواند وارد این کار بشود. به نظرم هر کسی باید هر کاری می‌تواند انجام بدهد و مردم هستند که انتخاب می‌کند و نظر می‌دهند. فقط مراقب باشند که کار قانونی انجام بدهند! در همین یکی دو سال آدم‌هایی که توانایی داشتند، کارهایی کردند که قانونی نبوده و می‌بینیم که از زمین سلطان در می‌آید!»   

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز