پرس تی وی بررسی می کند؛

مروری بر وضعیت مسلمانان روهینگیایی

۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۵۱۰۱
مروری بر وضعیت مسلمانان روهینگیایی
موضوع برنامه این هفته «شبه قاره» (The Subcontinent) در شبکه پرس تی وی به مرور وضعیت مسلمانان روهینگیایی اختصاص دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این برنامه به تهیه کنندگی حسین مهدیان با نگاهی به آخرین وضعیت پناهجویان روهینگیایی و شرایط زندگی آنها در اردوگاه ها، محرومیت این افراد از ابتدایی ترین حقوق انسانی طی 3 سال آوارگی شان مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.

این برنامه ضمن بررسی اقدامات دولت بنگلادش در پذیرفتن پناهجویان روهینگیایی به واکاوی اقدامات این کشور در پیشگیری از ابتلای پناهجویان روهینگیایی به ویروس کرونا می پردازد.

همچنین در این برنامه واکنش گروه های حقوق بشری درخصوص وضعیت و شرایط نامساعد زندگی بیش از یک میلیون نفر پناهنجوی روهینگیایی در کمپ ها و مشکلاتی که این پناهنجویان با آن مواجه اند مورد نقد و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

این برنامه در بخش دیگری به بحث و بررسی پیرامون کسب و کار جادوگری در هند خواهد پرداخت.

در این زمینه با نگاهی به کسب و کار جادوگری در هند و محبوبیت آن در میان مردم این کشور، فعالیت بیش از 3000 مرکز جادوگری در هند و استقبال فراوان غربی ها از این مراکز مورد بررسی قرار می گیرد.

«شبه قاره» با اجرای محمد جان حسین جمعه 2 خرداد ساعت 18:00 به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش خواهد شد. تکرار این برنامه شنبه ساعت 11:00 و 17:00 ، یکشنبه ساعت 01:00 بامداد، 08:00 و 19:00 و دوشنبه ساعت 12:00 روی آنتن خواهد رفت.

 

 

نظر شما