از شبکه سحر؛

هنرپیشه بانوی عمارت در «شب های رمضان»

۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۵۵۰۶
هنرپیشه بانوی عمارت در «شب های رمضان»
خالق نقش حضرت والا در سریال بانوی عمارت، جمعه 2 خرداد، میهمان «شب های رمضان» کانال کردی شبکه سحر، خواهد بود.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ صالح میرزا آقایی؛ هنرپیشه نقش حضرت والا در سریال بانوی عمارت، با حضور در برنامه «شب های رمضان» از نقش تاثیر گذار خود در این مجموعه پرطرفدار به تهیه کنندگی مجید مولایی و کارگردانی عزیز الله حمید نژاد، خواهد گفت.

در این برنامه بدان توجه داده می شود که بازیگران زیادی در سریال بانوی عمارت ایفای نقش کرده اند و با بازی در نقش های این سریال به محبوبیت و شهرت خود افزوده اند و صالح میرزا آقایی یکی از بازیگرانی است که سال های زیادی از عمرش را در راه سینما و تلویزیون صرف کرد و این بار در سریال بانوی عمارت در نقش حضرت والا و جهانبخش میرزا پسرعموی شازده ارسلان، مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و خوش درخشید.

گفتنی است صالح میرزا آقایی در سریال هایی چون سرزمین من، پریدخت، سالهای برف و بنفشه، کلاه پهلوی ، مختارنامه، ریحانه ، تب سرد، دایره تردید ، گمگشته، غریبه و ... ایفاگر نقش هایی متفاوت بوده است. 

ویژه برنامه زنده و ترکیبی « شب های رمضان» با نام کردی «مانگی گولان» (ماه گل)، به تهیه کنندگی مصطفی قوامی، دستیاران تهیه؛ محمد محمدی، مرتضی مرآد و اجرای آزاد ابراهیمی، هر شب ساعت 22:45 دقیقه به مدت 50 دقیقه به روی آنتن کانال کردی شبکه جهانی سحر خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز