خاله شادونه مهمان ویژه به خانه بر می گردیم

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۰:۵۰:۲۴
کد خبر: ۱۰۰۵۹۵۳
خاله شادونه مهمان ویژه  به خانه بر می گردیم
ویژه‌برنامه به خانه بر می‌گردیم به مناسبت عید سعید فطر در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری حوالی ساعت ۱۰:۳۰ صبح از شبکه ۵ سیما پخش خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ ویژه‌برنامه به خانه بر می‌گردیم یکشنبه ۴ خرداد‌‌ماه حوالی ساعت ۱۰ صبح پخش خواهد شد و بعد از چند هفته که در کنداکتور عصرگاهی شبکه ۵ قرار گرفته بود دوباره صبح‌های روز تعطیل میهمان خانه‌های مردم خواهد شد. قرار است این ویژه‌برنامه شاد و مفرح با اجرای مسعود روشن‌پژوه و فریبا باقری و به همراهی شهرام نیکیار روی آنتن شبکه ۵ سیما برود.

بنابراین گزارش در برنامه ویژه روز عید سعید فطر یکشنبه ۴ خردادماه خاله شادونه (ملیکا زارعی) به همراه تعدادی از کودکان به استودیو می‌آیند تا پس از مدت‌ها میهمانی به خانه بر می‌گردیم برگزار شود. همچنین خواننده جنوبی مطرح کشورمان ایرج کلهر به همراه گروه خود دیگر میهمان ویژه‌برنامه عید فطر به خانه بر می‌گردیم را تشکیل می‌دهند در کنار این میهمان‌ها قرار است "سعدالله نصیری" خواننده به نام کردزبان نیز برای مخاطبان به اجرای آواز بپردازد. 

گفتنی است دکتر علی صدرا کارشناس مهارت‌های زندگی که در هر برنامه سلسله بحث‌هایی درباره  مهارت‌های زندگی مطرح می‌کند در این دو روز قرار است راه‌های تازه‌ای برای زندگی بهتر به علاقه‌مندان خود آموزش دهد. آزاده ربیعی مربی پرطرفدار عروسک‌ساز برنامه به خانه بر می‌گردیم و رزیتا محمدپور هنرمند رزین‌کار نیز دیگر هنرمندانی هستند که به میهمانی به خانه بر می‌گردیم دعوت شدند تا عیدی بانشاط را برای مخاطبان شبکه ۵ سیما رقم بزنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز