از نگاه پرس تی وی؛

چالش های رژیم صهیونیستی در مقابله با کرونا

۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۲۳:۰۶:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۷۰۲۹
چالش های رژیم صهیونیستی در مقابله با کرونا
نقد و بررسی چالش های رژیم صهیونیستی در مقابله با ویروس کرونا در برنامه «داخل اسرائیل» شبکه پرس تی وی انجام می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛نقد و بررسی چالش های رژیم صهیونیستی در مقابله با ویروس کرونا در برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) در شبکه پرس تی وی انجام می شود.

این برنامه با نگاهی به اعتراضات جامعه یهودیان ارتدکس اسرائیل نسبت به اعمال محدودیت های ناعادلانه برای آنها توسط رژیم صهیونیستی به منظور مقابله با کرونا به بحث و بررسی وضعیت شیوع کرونا در رژیم صهیونیستی و کارهایی که این رژیم برای جلوگیری از گسترش این ویروس در دست اقدام دارد، می پردازد.

در این برنامه ضمن اشاره به اعتراضات علیه تصمیم های سران این رژیم مبنی بر اعمال تبعیض علیه گروه های مختلف در اسرائیل و حمایت از یهودیان سکولار، سابقه رژیم صهیونیستی در سرکوب یهودیان فوق ارتدکس و استانداردهای دوگانه این رژیم در مقابله با کرونا و سخت گیری های بیش از حد در برخی از مناطق مورد نقد و تبادل نظر قرار می گیرد.

این برنامه همچنین با نگاهی به درگیری های نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی و یهودیان فوق ارتدوکس که اغلب در مناطق فقیرنشین زندگی می کنند، اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی درباره مساله شیوع کرونا در اسرائیل را مورد واکاوی قرار خواهد داد.

«داخل اسراییل» به تهیه کنندگی حسین الشیماری چهارشنبه ۷ خرداد ساعت ۹ به وقت تهران به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت ۲۲، پنجشنبه ساعت ۱۶، جمعه ساعت ۲۰، دوشنبه ساعت ۱۹:۲۰ و سه شنبه ساعت ۲۲ پخش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز