چهره‌ها و اتفاقات دنیای فرهنگ و هنر در هفته‌ای که گذشت؛

فراستی به سینمای کمدی رحم نکرد/ کیانوش عیاری مرد پر سر و صدای هفته/ سیامک انصاری و جواد رضویان "نیوجرسی" را تحویل دادند/ بانوی دیگری از سینمای ایران پر کشید!

۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۰۶:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۷۵۵۲
مجتبی احمدی؛ دبیر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا

سیامک انصاری و جواد رضویان با تغییر نام سریال "نیوجرسی" به "021" وارد مرحله پیش‌تولید شدند و این روزها مراحل انتخاب بازیگران پشت سر می‌گذارند. نکته جالب این که یکی از متفاوت‌ترین انتخاب‌های رضویان و سیامک انصاری، مهدی فخیم زاده بود که قرار است نقشی متفاوت در سریال  "021" بازی کند. او که در دنیای کارگردانی تمام ژانرها را تجربه کرده است، حالا بعد از همکاری با سیروس مقدم در سریال "علی‌البدل" حالا با سریال طناز دیگری به عنوان بازیگر به تلویزیون برمی‌گردد.

محسن چاووشی هر چه در طول این سال‌ها کم حاشیه فعالیت کرد، در یکی، دو هفته اخیر به پر سر و صداترین خواننده کشورمان تبدیل شد. او بعد از درگیری با  همسر خواننده لس‌انجلسی این هفته نیز به خاطر انتشار ترانه جدیدش با انتقاد برخی از اهالی موسیقی مواجه شد که البته طرفدارانش این انتقادات‌ را برنتابیدند.

صدیقه  کیانفر رفت و خانواده سینما، تئاتر و تلویزیون را در غم سفر ابدی‌اش به سوگ نشاند. چندی پیش ویدئویی از وی منتشر شد که شاید در زمان انتشار خیلی دیده نشد و بازخوردی نداشت اما بعد از رفتن او دست به دست در شبکه‌های مختلف اجتماعی چرخید و دل بسیاری از مردم عادی و خانواده هنر را به درد درآورد. کیانفر در سن 88 سالگی به دلیل ایست قلبی از دنیا رفت.

همایون شجریان در هفته گذشته تولدش را جشن گرفت و این در این هفته با کنسرتی آنلاین در روزگار کرونایی اتفاقی ویژه را در دنیای موسیقی رقم زد و با استقبالی دور از انتظار مواجه شد.

روزبه حصاری بازیگر منتخب نظرسنجی خبرگزاری برنا در میان بازیگران مرد سریال‌های ماه مبارک رمضان، این هفته با حضور در چند برنامه تلویزیونی از جمله "کودک شو" و... اطلاعاتی عجیب و غریب از زندگی خصوصی‌اش در اختیار مخاطبان سیما قرار داد. از علاقه‌اش به ازدواج گرفته تا خوانندگی در  کوچه و خیابان!

لیندا کیانی در سکوتی خبری ازدواج کرد و در برنامه "کودک شو" این اتفاق مبارک را فاش کرد. خبرگزاری برنا برای این هنرمند سینما و تلویزیون آرزوی خوشبحتی دارد.

کشته شدن رومینای 14 ساله توسط پدرش پرسر و صدا‌ترین خبر هفته گذشته بود که به ناگاه همگان را به یاد "خانه پدری" کیانوش عیاری انداخت و بدیهی بود که کیانوش عیاری در این باره اظهاراتی داشته باشد و دوباره این کارگردان صاحب سبک و  مولف سینمای ایران یکی از چهره‌های خبرگزاری برنا در هفته‌ای که گذشت باشد.

مسعود فراستی با توجه به شغلش مدام پر سرو و صدا است. اما این منتقد همیشه ناراضی سینما، مهمان مهران مدیری شد و نه تنها منوچهر هادی، رضا عطاران، ابوالحسن داوودی، پرویز پرستویی، مصطفی کیایی، محمدرضا گلزار و... را با فیلم‌های "مطرب"، "رحمان 1400"، "هزارپا" و... به باد انتقاد گرفت که حتی به مدیری هم رحم نکرد.

نظر شما