در نشست خبری سریال «هم‌گناه» ؛

پرویز پرستویی: تا امروز در هیچ پروژه‌ای که با پول کثیف ساخته شده، حضور نداشتم/از سال ۸۸ تصمیم گرفتم در تلویزیون نباشم!

۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۷:۴۰:۵۴
کد خبر: ۱۰۰۹۳۶۹
پرویز پرستویی: تا امروز در هیچ پروژه‌ای که با پول کثیف ساخته شده، حضور نداشتم/از سال ۸۸ تصمیم گرفتم در تلویزیون نباشم!
پرویز پرستوی در نشست خبری سریال «هم‌گناه» از دلایل دوری‌اش از تلویزیون و بازی پسرش در این سریال گفت.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها سریال «هم‌گناه» با بازی او در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود، در نشست خبری این سریال، اظهار داشت: من همیشه نسبت به شبکه نمایش خانگی گارد داشتم و از سال ۸۸ که تصمیم گرفتم در تلویزیون کار نکنم، با خودم گفتم حیف شد که ما یک پایگاه خوب را از دست دادیم.

پرستویی در ادامه اظهار داشت: من خودم را بین آثار سینمایی، تلویزیونی یا تئاتر تقسیم نکردم، هیچگاه نگفتم که من بازیگر سینما هستم و وارد تلویزیون نمی‌شو اما همیشه فکر می‌کنم شبکه نمایش خانگی آثارش به نوعی شانه تخم‌مرغی است. این تابو را برای من فصل یک سریال «شهرزاد» شکست که من خودم مبلغ آن شدم و همیشه این در ذهنم بود که اگر یک اثر نمایش خانگی خوب باشد می‌تواند مخاطبان بیشتری داشته باشد چرا که همه به سینما نمی‌روند و می‌توانند در خانه‌شان سریال یا فیلم ببینند.

او افزود: من تجربه همکاری خوبی با مصطفی کیایی دارم، فیلم سینمایی «مطرب» به قدری برای من تجربه خوبی بود که حالم را خوب کرد و به نظرم کار درخشان و ماندگاری است و از آن دفاع می‌کنم. زمانی که فیلمنامه «هم‌گناه» به دستم رسید، ۱۰ قسمت از این سریال را در یک روز خواندم و پس از پیشنهاد مصطفی کیایی که خیلی سرسری آن را پذیرفتم، اصرار میکردم که هر کاری دارید کنار بگذارید و این سریال را بسازید. هر قسمت از این سریال می‌تواند یک تجربه سینمایی باشد، پلان‌ها و دکوپاژهای «هم گناه» کاملا سینمایی است. قصه جذاب است و خیلی‌ها با آن درگیر هستند، بازی کردن در این سریال برای من تجربه خوب و ماندگاری است.

پرویز درباره ورود پول‌ها کثیف و مشکوک در سینمای ایران گفت: من هیچگاه در هیچ پروژه‌ای که شائبه پول کثیف در آن وجود دارد، حضور نداشتم همیشه برایم مهم بوده که تهیه‌کننده‌ها چه کسانی هستند و به اینکه پول ساخت اثر از راه کثیفی فراهم نشده باشد اهمیت دادم و هیچوقت به سمت پول کثیف نخواهم رفت.

این بازیگر در پایان گفت: با پسرم جایی بودیم دو تا عکس گرفته شد که ما در کنار هم قرار گرفته بودیم، مصطفی کیایی با دیدن عکس‌ها با توجه به اینکه قصه «هم‌گناه» فلش‌بک دارد پیشنهاد داد که برای فلاش‌بک پسرم نقش من را بازی کند. بهروز پرستویی پیش‌تر خیلی کوتاه تجربه بازی در مقابل دوربین را داشته و در «پهلوانان نمی‌میرند» و «آژانس دوستی» ایفای نقش کرده که البته برایش چندان جدی نبوده و حضورش در این سریال نیز ربطی به اینکه من پدرش هستم، ندارد. او به این دلیل در «هم‌گناه» حضور دارد که شبیه به من است و به همین دلیل برای ایفای نقش جوانی کاراکتر من بسیار مناسب به نظر می‌رسید.

او در پایان گفت: من به غیر از یک روز که با هم بازی داشتیم در روزهای دیگر که او جلوی دوربین بود، سر صحنه حضور نداشتم./2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز