از نگاه پرس تی وی؛

رکود اقتصادی کشورهای منطقه یورو در پی شیوع کرونا

۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۰۲:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۰۲۳۷
رکود اقتصادی کشورهای منطقه یورو در پی شیوع کرونا
برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Economic Divide) در شبکه پرس تی وی به بررسی موضوع رکود در اقتصاد کشورهای منطقه یورو اختصاص دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به تهیه کنندگی کاوه تقوایی با اشاره به تبعات شیوع ویروس کرونا در اروپا و تاثیر آن بر اقتصاد کشورهای منطقه یورو به بررسی بحران ایجاد شده ناشی از کرونا در اقتصاد آلمان که بزرگ‌ترین اقتصاد اروپا را در اختیار دارد پرداخته و پیش بینی ها درخصوص وضعیت آینده اقتصاد این کشور را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

در ادامه این برنامه ضمن اشاره به اقدامات سخت گیرانه کشورهای اروپایی برای اعمال محدودیت های رفت و آمد برای شهروندان در پی شیوع کرونا، گزارش ها در مورد وضعیت اقتصادی آلمان در بین ماه های ژانویه تا مارس (آغاز شیوع کرونا در آلمان) مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

این برنامه همچنین با مروری بر آمار مرگ و میر و مبتلایان به ویروس کرونا در اروپا طی هفته های اخیر به نقد و بررسی پیش بینی های کارشناسان در زمینه ضربات جدی تر ویروس کرونا به اقتصاد کشورهای اروپایی در سه ماهه دوم سال جاری میلادی خواهد پرداخت.

این برنامه با نگاهی به فاصله طبقاتی زیاد میان قشر فقیر و ثروتمند در آلمان و  نابرابری ها در پرداخت حقوق به کارگران، رکود اقتصادی در فرانسه در پی همه گیری ویروس کرونا را مورد واکاوی قرار داده و پیامدهای این رویداد بر اقتصاد و معیشت مردم این کشور را بررسی می کند.

«شکاف اقتصادی» ساعت 01:00 بامداد جمعه ۱۶ خرداد از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت 00:03 بامداد، یکشنبه ساعت 08:00 و 19:00 و دوشنبه ساعت 11:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز