«طنین» کانال کردی بررسی می کند؛

دلایل تداوم و گستردگی اعتراضات خیابانی در آمریکا

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۵:۰۰:۰۴
کد خبر: ۱۰۱۰۳۱۳
دلایل تداوم و گستردگی اعتراضات خیابانی در آمریکا
خشم تلنبار شده مردم آمریکا و گستردگی روزافزون اعتراض های خیابانی به خشونت پلیس و تفکرات نژآد پرستانه، موضوع این برنامه از «طنین» کانال کردی شبکه سحر است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، نظام اجتماعی شکننده آمریکا و اشکالات ساختاری مهم آن و ابهام در ابرقدرت ماندن این کشور در مداخله قلدرانه آن درنظام بین الملل به موضوع این برنامه از «طنین» اختصاص یافته و با حضور علی جعفری؛ کارشناس مسائل سیاسی بررسی خواهد شد.

در این برنامه ضمن اشاره به ناآرامی های اخیر در ایالت مینه سوتای آمریکا در رابطه با مرگ جورج فلوید، دلایل زنده ماندن تفکرات نژآدپرستی و واکنش ها نسبت به آن و همچنین تاثیر این اعتراضات اخیر بر انتخابات 2020 و پایان دوران ترامپ در آمریکا واکاوی خواهد شد.

 ارزیابی فضای کنونی آمریکا یعنی شکست در برابر کرونا، شکست در میدان اقتصاد و سیاست خارجی و اینک شکست در تامین امنیت داخلی به نفع جو بایدن و نگرش دموکرات ها به این مسئله، همچنین تغییر در تصویر کلان آمریکا پس از این اعتراضات گسترده و شکنندگی ها و ضعف های اخیر در روابط بین الملل، بحث مهم دیگری است که به آن پرداخته خواهد شد.

برنامه «طنین» به تهیه کنندگی؛ رستم نادری و دستیاری تهیه؛ علی اکبر اسماعیل زاده و اجرای؛ عبدالله عابدی، امشب 13 خرداد ساعت 21:30 دقیقه به وقت تهران به طور زنده به روی آنتن کانال کردی شبکه سحر خواهد رفت.

نظر شما