آیا «بی‌همه‌چیز»های سینما در گیشه موفق خواهند بود؟

۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۴:۵۸:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۱۰۲۱
آیا «بی‌همه‌چیز»های سینما در گیشه موفق خواهند بود؟
محسن قرایی کارگردان «خسته نباشید!» و «سد معبر» سومین فیلم سینمایی‌اش را در حالی می‌سازد که در ترکیب تیم بازیگری‌اش نام بازیگران مطرح و صاحب‌نامی به چشم می‌خورد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، شهاب حسینی، پرویز پرستویی و هدیه تهرانی در فیلم سینمایی «بی‌همه‌ چیز» به کارگردانی محسن قرایی ایفای نقش می‌کنند. ترکیبی که تا امروز در سینمای ایران تجربه نشده و نکته جالب توجه این است که بازیگران مطرح دیگری چون باران کوثری، علی مصفا و مهتاب نصیرپور نیز در این فیلم سینمایی ایفای نقش خواهند کرد.

شهاب حسینی و پرویز پرستویی در فیلم سینمایی «من و زیبا» به کارگردانی فریدون حسن‌پور با هم همبازی بودند که البته این فیلم فروش چندانی در گیشه نداشت. تجربه همبازی بودن حسینی با هدیه تهرانی نیز تنها به فیلم سینمایی «آشغال‌های دوست‌داشتنی» به کارگردانی محسن امیریوسفی مربوط می‌شود که سال‌ها توقیف بود و پس از رفع توقیف توانست نزدیک به 4 میلیارد تومان فروش داشته باشد.

هدیه تهرانی و پرویز پرستویی نیز تجربه همکاری چندانی در سینما ندارند. فیلم سینمایی «دوئل» به کارگردانی احمدرضا درویش تنها فیلمی است که این دو بازیگر با هم در آن حضور دارند. البته سریال «هم‌گناه» به کارگردانی مصطفی کیایی که این روزها در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود دیگر همکاری تهرانی و پرستویی به حساب می‌آید. شاید «هم‌گناه» را موفق‌ترین تجربه این دو بازیگر در همکاری با هم برای فروش بیشتر در گیشه بتوان دانست که تا امروز با استقبال نسبتاً خوبی مواجه شده است.

در فیلم سینمایی «بی همه‌ چیز» بازیگران مطرح سینما در ترکیبی جدید در کنار هم قرار می‌گیرند و باید دید آیا فرمول استفاده از بازیگران صاحب‌نام و مطرح در فتح گیشه تأثیرگذار است یا خیر. در سال‌های اخیر فیلم‌های بسیاری را می‌توان نام برد که با وجود حضور چهره‌های مطرح و محبوب سینما در کنار هم در گیشه با شکست روبرو شده و نتوانسته‌اند نظر مخاطبان را به خود جلب کنند.

 پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، شهاب حسینی، باران کوثری، علی مصفا، مهتاب نصیرپور، پدرام شریفی، لاله مرزبان و فرید سجادی حسینی بازیگران این فیلم هستند./1

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز