به روایت پرس تی وی؛

گسترش خشونت و اعتراضات نسبت به نژادپرستی در آمریکا

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۶:۱۴:۳۷
کد خبر: ۱۰۱۱۶۱۴
گسترش خشونت و اعتراضات نسبت به نژادپرستی در آمریکا
برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی وی به بحث و بررسی گسترش خشونت و اعتراضات در آمریکا در پی قتل جورج فلوید توسط افسر پلیس آمریکایی می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه با نگاهی به اعتراضات گسترده در آمریکا در پی کشته شدن جورج فلوید شهروند سیاهپوست آمریکایی به دست یک افسر پلیس مینیاپولیس به مرور تبعیض های نژادی و بی عدالتی ها علیه سیاهپوستان در آمریکا طی سال های اخیر خواهد پرداخت.

در این برنامه ضمن واکاوی خواسته های معترضان، واکنش دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در قبال این اعتراضات و حضور گسترده مردم در خیابان های آمریکا مورد نقد و تبادل نظر قرار گرفته و وضعیت حقوق بشر در آمریکا طی دهه های اخیر بررسی خواهد شد.

این برنامه همچنین با اشاره به موضوع خشونت بیش از حد نیروهای پلیس آمریکا علیه گروه های مختلف مردم، تاثیر قتل جورج فلوید بر انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در آمریکا، اقدامات ترامپ برای مقابله با بحران ایجاد شده در پی قتل این شهروند سیاهپوست آمریکایی و تاثیر اعتراضات بر تغییر رفتار دولت آمریکا و نیروهای پلیس این کشور علیه سیاهپوستان را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

«ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی شنبه 17 خرداد ساعت 21:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:03 بامداد، 08:00 و 19:00 و سه شنبه ساعت 04:00 روی آنتن خواهد رفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز