به همت اداره کل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی؛

اولین دوره آموزش مجازی زنان و خانواده تمدن ساز آغاز شد

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۲۳:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۱۶۲۷
اولین دوره آموزش مجازی زنان و خانواده تمدن ساز آغاز شد
اولین دوره آموزش مجازی زنان و خانواده تمدن ساز در نهضت پیشرفت به همت اداره کل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان آغاز شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اولین دوره آموزش مجازی زنان و خانواده تمدن ساز در نهضت پیشرفت به همت اداره کل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان آغاز شد.

عاطفه سعیدی نژاد مدیرکل دفتر امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی با اعلام این خبر عنوان کرد: این دوره آموزشی باحضور فعالان فرهنگی استان اصفهان، مدیران عامل سازمان‌های مردم نهاد و فعالان عرصه تبلیغ برگزار خواهد شد.

وی در تشریح محورهای این دوره آموزشی بیان کرد: در اولین دوره آموزش مجازی زنان و خانواده تمدن ساز در نهضت پیشرفت موضوعاتی از قبیل تفکر انقلابی، انسان انقلابی در عصر حاضر و چگونگی طراحی اقدامات فرهنگی تبلیغ محور با توجه به طرح آمایش سرزمینی استان، مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

مدیرکل دفتر اموربانوان سازمان تبلیغات اسلامی خاطر نشان کرد: هماهنگی لازم به منظور آغاز دوره در استان های بوشهر و تهران نیز انجام شده و دوره مذکور ازسوم تیرماه در این استان‌ها برگزار خواهد شد.

سعیدی نژاد در پایان این گفتگو و با اشاره به اهمیت فعال شدن نیروهای انقلابی در مختصات محیط پیرامونی تاکید کرد: اداره کل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، با رویکرد انجام فعالیت‌های متمرکز و هدف گذاری شده، به زودی عملیات اجرایی نهضت پیشرفت را با موضوع زن انقلابی در استان‌ها آغاز خواهد کرد.

گفتنی است، اولین دوره آموزش مجازی زنان و خانواده تمدن‌ساز در نهضت پیشرفت از ۱۷ خردادماه آغاز و تا پایان تیرماه در سه استان اصفهان، بوشهر و تهران ادامه خواهد یافت.

نظر شما