تهیه‌کننده «کودک شو» خبر داد:

با وایرال شدن «کودک شو» مخالفت کردم / موفقیت برنامه توجه تلویزیون عراق و ترکیه را جلب کرد

۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۳:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۱۶۴۹
با وایرال شدن «کودک شو» مخالفت کردم / موفقیت برنامه توجه تلویزیون عراق و ترکیه را جلب کرد
علی نصیری با اشاره به ضبط قسمت‌های ویژه تابستان برنامه «کودک شو» تأکید کرد که از کشورهای عراق و ترکیه پیشنهاد همکاری در جهت تولید برنامه مشابه در تلویزیون‌های این کشورها داشته‌اند.

علی نصیری تهیه‌کننده برنامه «کودک شو» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: موفقیت برنامه «کودک شو» باعث شده تا گروه‌های تولید برنامه از کشورهای عراق و ترکیه خواستار همکاری با ما باشند تا در این کشورها نیز نمونه‌های مشابه «کودک شو» ساخته شود.

نصیری خاطرنشان کرد: خوشبختانه برنامه «کودک شو» که نمونه خارجی ندارد، توانست در تلویزیون ایران موفق باشد و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شده است. در حال حاضر مشغول ضبط ویژه‌برنامه‌های تابستانی هستیم و ضبط این قسمت‌ها این روزها در حال انجام است.

این تهیه‌کننده درباره حضور ضعیف برنامه «کودک شود» در فضای مجازی گفت: برنامه «کودک شو» در فضای مجازی حضور ضعیفی دارد چرا که من هیچگاه با تغییر رویکرد برنامه برای وایرال شدن در فضای مجازی موافقت نکردم. «کودک شو» یک برنامه خانواده محور است که در شأن آن نیست شوخی‌های خیابانی وارد برنامه شود تا به دیده شدنش کمک کند؛ خوشبختانه این برنامه بدون فعالیت در فضای مجازی دیده شد.

او افزود: برای حفظ سلامتی شرکت‌کننده‌ها، شهروندان و عوامل تولید «کودک شو» ضبط ویژه‌برنامه‌های تابستانی که قرار است تا محرم و صفر پخش شود بدون تماشاگر صورت می‌گیرد و ما در این فصل از برنامه آیتم‌های جدید مسابقه‌ای را در نظر گرفته‌ایم که فکر می‌کنم جذابیت مسابقه «کودک شو» را دوچندان می‌کند.

نصیری در پایان تأکید کرد: کانون خانواده و جان افراد برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد، پس طبیعی است که علی‌رغم میل‌مان قسمت‌های جدید برنامه را بدون تماشاگر ضبط کنیم. متأسفانه ضبط بدون تماشاگر برنامه‌ها به یک شوی تبلیغاتی تبدیل شده است، ما به دور از این جو و فضا، این کار را وظیفه خود دانسته و در حال حاضر «کودک شو» بدون تماشاگر ضبط می‌شود.

گفتنی است برنامه «کودک شو» با اجرای پژمان بازغی از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

نظر شما