اکران آنلاین مناسب فیلم‌های کمدی نیست/ برای «انفرادی» یعنی شکست!

۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۰:۲۳:۰۷
کد خبر: ۱۰۱۱۷۳۲
اکران آنلاین مناسب فیلم‌های کمدی نیست/ برای «انفرادی» یعنی شکست!
ابراهیم عامریان درباره اکران فیلم سینمایی «انفرادی» ساخته مسعود اطیابی گفت: برای اکران فیلم سینمایی «انفرادی» منتظر بازگشایی سینماها هستیم زیرا تصمیمی برای اکران آنلاین این فیلم نداریم زیرا اکران آنلاین برای «انفرادی» یعنی شکست. این فیلم از لحاظ پروداکشن بسیار قوی است و هزینه زیادی صرف آن شده است و به عقیده من فیلم‌های از این دست نمی‌توانند در این نوع اکران موفق باشند.

به گزارش گروه روی خط رسانه ها خبرگزاری برنا؛ابراهیم عامریان درباره اکران فیلم سینمایی «انفرادی»  ساخته مسعود اطیابی گفت: برای اکران فیلم سینمایی «انفرادی» منتظر بازگشایی سینماها هستیم زیرا تصمیمی برای اکران آنلاین این فیلم نداریم زیرا اکران آنلاین برای «انفرادی» یعنی شکست. این فیلم از لحاظ پروداکشن بسیار قوی است و هزینه زیادی صرف آن شده است و به عقیده من فیلم‌های از این دست نمی‌توانند در این نوع اکران موفق باشند.

 برای ساخت فیلم‌های کمدی به طور معمول سرمایه بیشتری هزینه می‌شود و با توجه به آماری که از فروش چند فیلم که اکران آنلاین شده اند منتشر شد، مبلغی در حدود ۷ میلیارد ریال بوده است و این مقدار را تقسیم بر ۵ فیلم اکران شده کنیم یعنی هر فیلم کمتر از ۲ میلیارد تومان فروخته است. اگر همه این میزان فروش یعنی ۷ میلیارد در پلتفرم‌ها را تنها برای یک فیلم کمدی در نظر بگیریم، باز هم مقدار کمی برای فروش یک فیلم کمدی است.

صبا/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز