در «پایش»بررسی میشود؛

بررسی ضرر ۱۰ میلیون تومانی از فروش سهام عرضه اولیه

۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۰:۳۰:۰۵
کد خبر: ۱۰۱۱۸۵۱
بررسی ضرر ۱۰ میلیون تومانی از فروش سهام عرضه اولیه
ضرر ۱۰ میلیون تومانی هر ایرانی از فروش سهام های عرضه اولیه در برنامه «پایش» بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛دومین قسمت از فصل جدید برنامه «پایش»، امشب یکشنبه ۱۹ خردادماه، موضوع «رفتار هیجانی مردم در بازارهای مالی» نقد و بررسی می‌شود.

«پایش» امشب همراه با تحولات این روزهای اقتصاد ایران و رونق بازار اوراق بهادار کشور، به بررسی کارکردهای بورس کالا در ایجاد شفافیت خواهد پرداخت و در این زمینه میزبان رضا محتشمی پور، معاون عملیات و نظارت بورس کالای ایران خواهد بود تا در این خصوص گفتگو کند.

در بخش دوم برنامه نیز با توجه به قوانین سختگیرانه اعطای مجوز کارگزاری های بورس و درآمد چند هزار میلیارد تومانی آنها، با دعوت از عبدالله مشکانی، کارشناس ارشد اقتصادی کشور، این موضوع تحلیل و بررسی خواهد شد.

همچنین در بخش دیگر «پایش»، عرضه شدن شرکت های بزرگ در بازار سرمایه مورد بحث قرار گرفته و با حضور رضا نازی، تحلیلگر بازار سرمایه، موضوع رفتار هیجانی مردم در فروش عرضه های اولیه و ضرر ۱۰ میلیون تومانی آنها از سال ۹۸، واکاوی می شود.

همچنین عبدالله مشکانی، کارشناس اقتصادی، به نقد قوانین سختگیرانه اعطای مجوز کارگزاری های بورس می‌پردازد و درآمد آنها را تحلیل و بررسی می کند.

فصل جدید برنامه تلویزیونی «پایش» به تهیه‌کنندگی رضا جوهرچی و سردبیری محمدهادی سلیمی‌زاده، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها بعد از خبر ساعت ۱۹ با اجرای سعید توکلی از این شبکه پخش می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز