در فصل پنجم «شام ایرانی»؛

علی مشهدی و میرطاهر مظلومی مهمان یکدیگر می‌شوند

۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۲۳:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۲۱۹۳
علی مشهدی و میرطاهر مظلومی مهمان یکدیگر می‌شوند
تصویر برداری فصل پنجم سری جدید «شام ایرانی» با حضور علی مشهدی، امیرحسین صدیق، میرطاهر مظلومی و یک بازیگر خارجی که هنوز مشخص نشده است، هفته آینده آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سعید ابوطالب که کارگردانی سری جدید «شام ایرانی» را برعهده دارد و تاکنون 4 فصل از این مجموعه را با حضور بازیگران مختلف سینما و تلویزیون کارگردانی کرده است درمورد فصل جدید این برنامه گفت: «فصل پنجم از سری جدید «شام ایرانی» از هفته آینده جلوی دوربین خواهد رفت. در این فصل علی مشهدی، امیرحسین صدیق، میرطاهر مظلومی و یک بازیگر خارجی که هنوز قطعی نشده است، حضور خواهند داشت. همچنین پس از ضبط برنامه بلافاصله پخش آن در شبکه نمایش خانگی آغاز خواهد شد.»

تاکنون دوازده فصل از مجموعه «شام ایرانی» ساخته شده است و بیژن بیرنگ، محمد شایسته و سروش صحت کارگردانی ده فصل آن را برعهده داشته‌اند و کارگردانی چهار فصل از سری جدید این مجموعه به عهده سعید ابوطالب بوده است.

آشا محرابی، مرجانه گلچین، نگین معتضدی، نعیمه نظام‌دوست، جرج اوسطا، حامد آهنگی، سید جواد هاشمی، علی انصاریان، سیما تیرانداز، شبنم قلی خانی، مارال فرجاد، گلشن قیزی، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی، سامان گوران و امره تتیکل هنرمندانی بوده‌اند که در در چهار فصل سری جدید «شام ایرانی» حضور داشته‌‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز