از قاب هیسپان تی وی؛

مستند « اتحاد ایران و ونزوئلا » تماشاکنید

۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۰۲:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۲۵۹۳
مستند « اتحاد ایران و ونزوئلا » تماشاکنید
حامد اشرفی روایتی از اقدام موفقیت آمیز اخیر ایران درخصوص ارسال محموله سوخت به ونزوئلا را در قالب مستند جدید شبکه هیسپان تی وی به تصویر کشید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛مستند « اتحاد ایران و ونزوئلا» به حمل و نقل موفقیت آمیز بنزین ایرانی به ونزوئلا در شرایطی که این کشور حوزه کارائیب به دلیل تحریم های یک جانبه آمریکا با کمبود سوخت روبرو است ،می پردازد. این اقدام به عنوان ضربه ای برای امپریالیسم آمریکا به حساب می آید. ایران و ونزوئلا با همکاری دو جانبه خود ، استقلال و خودمختاری خود را به جهانیان نشان داده اند.

نکته دیگر مورد توجه این مستند آن است که  اقدام موفقیت آمیز اخیر ایران  موجب می‌شود که دیگر کشورها نیز به  سیاست ورزی جمهوری اسلامی  و حتی ونزوئلا و موفقیت این سیاست در قبال آمریکا نگاه کنند و این مسئله به مرور موجب شکست حربه تحریم از سوی آمریکا خواهد شد. 

به دنبال پهلو گرفتن نخستین نفتکش ایران در پالایشگاه ال پالیتو، نیکولاس مادورو رییس جمهوری ونزوئلا ضمن تشکر از حمایت‌های ایران، تأکید کرد: کاراکاس و تهران هر دو خواهان صلح هستند. ما حق داریم آزادانه تجارت کنیم . وی ایران و ونزوئلا را دارای «مردمانی انقلابی» نامید که هرگز در برابر آمریکا به زانو در نخواهند آمد.

مستند « اتحاد ایران و ونزوئلا» به تهیه کنندگی حامد اشرفی کاری از شبکه هیسپان تی وی روز سه شنبه ساعت 4:30 به وقت تهران و تکرار آن ساعت 11،16:45و ساعت 45 دقیقه بامداد چهارشنبه و 8:15  برای مخاطبان هیسپان تی وی پخش می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز