اخبار مهم امروز گروه فرهنگ و هنر برنا

۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۹:۰۰:۱۲
کد خبر: ۱۰۱۲۷۱۴
اخبار مهم امروز گروه فرهنگ و هنر برنا
پربازدیدترین اخبار امروز نوزدهم خرداد ماه گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا به این شرح است .

ابراهیم عامریان:

با فیلم کرونا نمی‌توان نگاهی به گیشه داشت / قصد ما در وهله اول به تصویر کشیدن زحمات کادر پزشکی است

ابراهیم عامریان با اشاره به اجتماعی بودن فیلمی که قرار است درباره کرونا به تهیه‌کنندگی او ساخته شود تأکید کرد که برای ساخت این فیلم نمی‌توان توجه چندانی به گیشه داشت و این فیلم نیز به هیچ‌وجه برای گیشه ساخته نمی‌شود.

مهناز افشار بخشیده شد!

طلبه آملی شاکی خصوصی پرونده مهناز افشار این خانم بازیگر را بخشید.

نادر طریقت:

فیلم‌های تلخ راهگشا هستند و فیلم‌های کثیف ناامیدکننده / سینمای ما امروز گرفتار فیلم‌های کثیف شده!

نادر طریقت با متفاوت دانست فیلم‌های تلخ از فیلم‌های کثیف، سینمای امروز ایران را گرفتار فیلم‌های کثیفی دانست که بازتاب غلطی از جامعه امروز ایران هستند.

زرق و برق در شبکه نمایش خانگی مخاطب را جذب می‌کند

مدام باید با تیره‌سازی لباس‌ در سریال‌ها مبارزه کنیم!

سمیه سنقری طراح لباس که سابقه حضور در سریال‌‌هایی چون «مسافران» و «ای دوست مرا به خاطر آور» و همکاری با کارگردان‌هایی رامبد جوان و حمید نعمت‌اله را دارد، درباره تفاوت پوشش در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی گفت: «در شبکه نمایش خانگی اما شرایط کمی متفاوت است. آنجا می‌توان از رنگ‌ها و لباس‌هایی مختلف استفاده کرد و ممیزی کمتر موجب شادابی می‌شود و طبیعتا مخاطب را جذب می‌کند. در حالی که ما در تلویزیون حق استفاده از شلواز جین، عینک آفتابی و رنگ‌های شاد و... را نداریم و مدام با مواردی چون بلندی مانتو و تنگی دور بازو لباس و موارد این‌چنینی طرف هستیم که دست ما را بسته است و ما چیزی را که در جامعه می‌بینیم نمی‌توانیم در رسانه ملی به تماشا بگذاریم. در حالی که زرق و برق در شبکه نمایش خانگی مخاطب را جذب می‌کند.»

هر قصه در جای خود درست است؛

روایت زندگی لاکچری شاید برای ایجاد جذابیت باشد!

کارگردان مجموعه «ممنوعه»، که در شبکه نمایش خانگی منتشر شد، معتقد است می‌توان در هر شرایطی و برای هر طبقه‌ای از اجتماع قصه نوشت و جلوی دوربین برد، به شرطی که قصه درست و واقعی باشد.

سه شنبه اتفاق می افتد؛

خبری جدید برای طرفداران « بچه مهندس»

سازندگان سریال «بچه مهندس ۳» سه شنبه ۲۰خرداد در امور مخاطبان روابط عمومی رسانه ملی پاسخگوی تماس‌های مردمی می‌شوند.

محمد سلیمانی وزیر ارتباطات دولت نهم ؛

در روند فعالیت شبکه های برون مرزی صداوسیما کارشکنی نکنید/ بخش برون مرزی رسانه ملی فارغ از نگاه های جناحی است

محمد سلیمانی وزیر ارتباطات دولت نهم با عنوان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلاب فرهنگی و گفتمانی بوده و در این 40 سال گذشته هم تاثیرات عمیق و اساسی در سطح جهان گذاشته، گفت: شرایط را وقتی مرور کنیم، به این نتیجه می رسیم که بسیاری از مردم جهان و خصوصا آنهایی که تحت ستم غرب و آمریکا بودند تمام امیدشان به انقلاب اسلامی است و ایران را به عنوان یک مرکز و کانون هدایت می شناسند، لذا استکبار جهانی هم تمام تلاشش این است که گفتمان انقلاب اسلامی و آرمان هایی را که حضرت امام مطرح کردند پیگیری نمایند

ساخت موسیقی «کوچه آخری» آغاز شد

بعد از پایان تصویربرداری فیلم «کوچه آخری» به کارگردانی محمدرضا یکانی این فیلم به مرحله ساخت موسیقی رسید.

حسین یاری؛

نخستین همبازی محمدرضا گلزار در «عاشقانه ۲»

همزمان با پیش تولید سریال نمایش خانگی «گیسو» به تهیه‌کنندگی هومن کبیری و کارگردانی منوچهر هادی، حسین یاری که در فصل اول این سریال با عنوان «عاشقانه» حضور داشت، به عنوان دومین بازیگر به این مجموعه اضافه شد. پیش از این حضور محمدرضا گلزار در این سریال قطعی شده بود.

 

یک پرتره چشمگیر سه بعدی از شوپن/ شاهکار هنرمند ایرانی

به تازگی پرتره ای چشمگیر از فردریک شوپن آهنگساز بزرگ لهستانی توسط یک هنرمند گرافیست ایرانی خلق شده که می توان گفت شبیه ترین تصویر به چهره واقعی این هنرمند است.

با حضور معاون هنری وزیر ارشاد؛

مجمع عمومی انجمن موسیقی ایران برگزار شد/ بررسی عملکرد یک ساله

مجمع عمومی انجمن موسیقی ایران دوشنبه ۱۹ خرداد با حضور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور ارائه گزارش عملکرد یک ساله این انجمن برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز