در آستانه آغاز فصل دوم؛

۱۲ هزار نفر متقاضی شرکت در «دست‌فرمون»!

۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۰:۱۹:۴۴
کد خبر: ۱۰۱۴۶۱۹
پس از اتمام پخش فصل اول مسابقه «دست فرمون» از شبکه نسیم و استقبال مخاطبان از آن، در اولین اقدام برای تولید فصل دوم این برنامه، زمینه حضور علاقه‌مندان در این مسابقه فراهم شد که طی یک ماه و در رکوردی بی‌سابقه، 12 هزار نفر از اقصی نقاط کشور متقاضی شرکت در این مسابقه شدند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛پس از اتمام پخش فصل اول مسابقه «دست فرمون» از شبکه نسیم  و استقبال مخاطبان از آن، در اولین اقدام برای تولید فصل دوم این برنامه، زمینه حضور علاقه‌مندان در این مسابقه فراهم شد که طی یک ماه و در رکوردی بی‌سابقه، 12 هزار نفر از اقصی نقاط کشور متقاضی شرکت در این مسابقه شدند.

تیم تولید مسابقه «دست فرمون»؛ بزرگترین برنامه میدانی این روزهای تلویزیون، در مرحله نخست از میان 12 هزار متقاضی به 8 هزار متقاضی واجد شرایط رسیدند که از این تعداد پس از بازبینی مجازی و بررسی‌های متعدد در چندین مرحله، 1500 نفر منتخب شرکت در مرحله راستی‌آزمایی شدند.

مرحله راستی‌آزمایی فصل دوم  ظرف سه روز به انجام رسید و از میان 1500 شرکت‌کننده با رای داوران و کارشناسان  در نهایت 400 نفر جواز حضور در این مسابقه را دریافت کردند. 

از ویژگی‌های این دوره مسابقه «دست فرمون» حضور طیف‌های مختلف جامعه است که در این میان می‌توان به حضور ویژه بانوان اشاره کرد. 

فصل دوم مسابقه «دست فرمون» به تهیه‌کنندگی محمود محمودی و کارگردانی مسعود صنم این روزها مرحله پیش‌تولید را پشت سر می‌گذارد و به زودی ضبط آن برای پخش از شبکه نسیم آغاز خواهد شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز