شب فیروزه ای در استان کرمان / یدالله شادمانی مهمان شب فیروزه ای می شود

۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۲:۳۲:۳۰
کد خبر: ۱۰۱۴۷۲۴
جنگ شبانه " شب فیروزه ای " از امشب 24 خرداد ماه به استان کرمان سفر می کند و از مجموعه گنجعلی خان کرمان بر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

به گزارش  گروه  فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، «شب فیروزه‎ای» یک برنامه ترکیبی زنده از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که با همکاری سیمای استان‌هاروی آنتن می‌رود و  در دومین سفر خود بعد از شهر تبریز به استان کرمان رفته است. 

محمد جواد فدایی استاندار کرمان، " یدالله شادمانی" بازیگر سریال پدر پسری، مهدی قاسمی خواننده  مهمانان امشب برنامه شب فیروزه ای هستند. 

بنا بر این گزارش، این برنامه دارای بخش های مختلفی همچون دعوت از هنرمندان و خوانندگان ، گزارش از مکان های دیدنی و گردشگری ، معرفی ظرفیت های اقتصادی ،میان برنامه، وله و .... است.

بنا بر این گزارش، شب‌ فیروزه‌ای در واقع زیست‌بوم فرهنگی، تاریخی و تفریحی کشور را به تصویر می‌کشد و به‌طور همزمان نگاهی هم به ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری این استان‌ها دارد.

«شب فیروزه‌ای» شنبه تا سه‎شنبه این هفته (24 تا 27 خردادماه ) هر شب از ساعت 21:30 با اجرای امیر جوشقانی  از شبکه‌های پنج سیما و شبکه کرمان  پخش می‌شود.

برنامه " شب فیروزه ای " با تهیه کنندگی مشترک علی اکبر ذاکری و علی حیدری  کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که با همکاری سیمای استانها روی آنتن می رود. 

این برنامه   از سال 94 با سفر به استان های مختلف کشور بر روی آنتن شبکه پنج سیما رفته و خوشبختانه با استقبال خوب  مردمی  همراه شده است.

 

نظر شما